رئیس کل دادگستری گیلان؛

ر.ئیس کل دادگستری استان گیلان روحیه مطالبه‌گری در مردم استان گیلان ضعیف است

مجیدرضایی ماشمیانی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 14 فوریه 2018 | 12:53 ب.ظ
ر.ئیس کل دادگستری استان گیلان روحیه مطالبه‌گری در مردم استان گیلان ضعیف است رئیس کل دادگستری استان گیلان روحیه مطالبه‌گری در مردم استان گیلان ضعیف است رئیس کل دادگستری استان گیلان با بیان اینکه نشانه‌هایی از کم‌ مطالبه‌گری‌ در حوزه‌های مختلف استان گیلان مشهود است گفت: مطالبه‌گری در استان گیلان باتوجه به نیازمندی‌های گیلان نیازمند افزایش است. به گزارش عصرصادق ؛  احمد سیاوش‌پور ظهر امروز در شورای اداری […]

رئیس کل دادگستری استان گیلان

روحیه مطالبه‌گری در مردم استان گیلان ضعیف است

رئیس کل دادگستری استان گیلان با بیان اینکه نشانه‌هایی از کم‌ مطالبه‌گری‌ در حوزه‌های مختلف استان گیلان مشهود است گفت: مطالبه‌گری در استان گیلان باتوجه به نیازمندی‌های گیلان نیازمند افزایش است. به گزارش عصرصادق ؛  احمد سیاوش‌پور ظهر امروز در شورای اداری استان گیلان در رشت با اشاره به اینکه شاخص‌های توسعه استان روند رو به […]

رئیس کل دادگستری استان گیلان با بیان اینکه نشانه‌هایی از کم‌ مطالبه‌گری‌ در حوزه‌های مختلف استان گیلان مشهود است گفت: مطالبه‌گری در استان گیلان باتوجه به نیازمندی‌های گیلان نیازمند افزایش است.

به گزارش  درفک خبر ؛  احمد سیاوش‌پور ظهر امروز در شورای اداری استان گیلان در رشت با اشاره به اینکه شاخص‌های توسعه استان روند رو به رشدی را طی می‌کند اظهار داشت: برای رسیدن به توسعه مطلوب در استان گیلان نیازمند اقدامات و تلاش ویژه هستیم.

ر.ئیس کل دادگستری استان گیلان با بیان اینکه مطالبه‌گری استان گیلان باتوجه به نیازمندی‌های گیلان نیازمند افزایش است خاطرنشان کرد: نشانه‌هایی از کم‌مطالبه‌گری‌ در حوزه‌های مختلف استان گیلان مشهود است و این استان نیازمند گام‌های بزرگ و استوار است.

سیاوش‌پور با تاکید بر اینکه هم‌اکنون دیدگاه جوانگرایی در سیستم مدیریتی استان گیلان حکم‌فرماست و رسیدن به توسعه همه‌جانبه پایدار نیازمند کار مضاعف و همت ویژه است گفت: حوزه مدیریت معاونت سیاسی‌، امنیتی و اجتماعی استان گیلان در مسیر تعادل پیش می‌رود.

رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه این حوزه در شرایط حاد و حساس کشور همچون انتخابات نقش ارزنده‌ای را در ایجاد امنیت سیاسی استان ایفا کرده است بیان کرد: استان گیلان امروز در حوزه‌های مختلف از امنیت قابل‌ قبولی برخوردار است.

وی با بیان اینکه استان گیلان در مقایسه با دیگر استان‌ها در حوزه‌های مختلف سیاسی و امنیتی به‌ویژه در ایام انتخابات از استان‌های کم تنش بوده است خاطرنشان کرد: وحدت، هماهنگی و امنیت در شرایط مختلف زمانی با تدبیر و همدلی جمعی در استان گیلان به‌وجود آمده است.

رئیس کل دادگستری استان گیلان با تاکید بر اینکه گیلان در ایام مختلف به‌ویژه ایام حساس سیاسی چون انتخابات شاهد تنش نبوده است تصریح کرد: خرد جمعی و تعامل مطلوب بین دستگاهی مدیران استان موجب ایجاد امنیت پایدار در گیلان شده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار