اسماعیل میرغضنفری فرماندار رودبار در نشست مشترک معاونین فرماندار گفت:

همه تلاش ها و فعالیتهای مدیران باید به ارائه خدمت صادقانه به مردم ختم گردد.

M.R.M
تاریخ انتشار: دوشنبه 10 دسامبر 2018 | 11:52 ق.ظ
همه تلاش ها و فعالیتهای مدیران باید به ارائه خدمت صادقانه به مردم ختم گردد. درفک خبر فرماندار رودبار در نشست مشترک معاونین: همه تلاش ها و فعالیتهای مدیران به ارائه خدمت ختم گردد اسماعیل میرغضنفری فرماندار رودبار در نشست مشترک معاونین فرماندار گفت: همه تلاش ها و فعالیتهای مدیران باید به ارائه خدمت صادقانه به مردم ختم گردد. وی افزود: معاونین فرماندار ضمن هماهنگی و برنامه ریزی انجام امور، […]

درفک خبر

فرماندار رودبار در نشست مشترک معاونین: همه تلاش ها و فعالیتهای مدیران به ارائه خدمت ختم گردد
اسماعیل میرغضنفری فرماندار رودبار در نشست مشترک معاونین فرماندار گفت: همه تلاش ها و فعالیتهای مدیران باید به ارائه خدمت صادقانه به مردم ختم گردد.

وی افزود: معاونین فرماندار ضمن هماهنگی و برنامه ریزی انجام امور، خدمات و فعالیتها، نسبت به بازخورد اقدامات و نتایج و نیز دلایل وقفه و دغدغه های موجود اهتمام لازم را داشته باشند.
فرماندار همچنین با اشاره به خدمات دولت و نظام اسلامی گفت: در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب شایسته است خدمات و دستاوردهای ارزشمند این انقلاب را برای اقشار مختلف بویژه نوجوانان و جوانان تبیین نمائیم.
وی خاطر نشان کرد: نباید از نظر دور نگهداشت که خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی به رغم موانع جدی که دشمنان در تحمیل جنگ، تحریم و تهدید با همت ، تلاش و غیرت ملت نستوه ایران به دست آمده است.
میرغضنفری گفت: وقتی که به جای جای شهرستان رودبار می رویم نشانه ها و آثار عینی و ملموس کارهای عام المنفعه ماندگاری که انجام شده است قال رؤیت است.
فرماندار با بیان اینکه تا رسیدن به قله های رفیع اعتلاء کشور باید همچنان پویا، ساعی و پرتلاش باشیم گفت: از مشکلات و نارسائیها هم غافل نیستیم و با اولویت بندی نسبت به رفع آنها اقدام می نمائیم.
sapp.ir/froudbar
Roodbar.gilan.ir

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار