جوابیه شایان مصلح؛

هرگز به حرمت رفاقت و به حکم آموزه های دینی ام ،به همسفره خودم اهانت نمیکنم

M.R.M
تاریخ انتشار: دوشنبه 8 اکتبر 2018 | 20:43 ب.ظ
هرگز به حرمت رفاقت و به حکم آموزه های دینی ام ،به همسفره خودم اهانت نمیکنم #جوابیه_شایان_مصلح #حواشی #کج_فهمی_بعضی_ها بازیکن رودباری و محبوب پرسپولیس #هرگز به همسفره خودم اهانت نمیکنم ✍در بازار داغ سواستفاده ها و سواستفاده چی ها، آنچه رونق دارد تعبیر ناجوانمردانه از برخی گفتارها به قصد بهره برداری ناصواب و ایجاد تفرقه میان جوانان مسلمان است. درست مثل آنها که از شعر شیعی من سواستفاده کردند و با […]

#جوابیه_شایان_مصلح
#حواشی
#کج_فهمی_بعضی_ها
بازیکن رودباری و محبوب پرسپولیس

#هرگز به همسفره خودم اهانت نمیکنم

✍در بازار داغ سواستفاده ها و سواستفاده چی ها، آنچه رونق دارد تعبیر ناجوانمردانه از برخی گفتارها به قصد بهره برداری ناصواب و ایجاد تفرقه میان جوانان مسلمان است.
درست مثل آنها که از شعر شیعی من سواستفاده کردند و با سوتعبیر، باعث ناراحتی اهل سنت شدند.
من شیعه ام اما دوستان اهل سنت دارم که سر سفره شان نشستم و آنها نیز به رسم رفاقت میهمان سفره من بودند و هرگز به حرمت رفاقت و به حکم آموزه های دینی ام، به همسفره خود اهانت نمی کنم.
اخلاق و انصاف و اسلام حکم می کند که خدمت اهل سنت عرض کنم که کج فهمی برخی افراد از شعر من و سواستفاده برخی دیگر که دوست دارند میان مسلمانان فاصله و تفرقه بیاندازند، باعث دلخوری شان شد.ما همه مسلمانان ارادات به خاندان نبوت داریم و من معتقدم تمام ادیان و مذاهب با وجود نظرات متفاوت باید کنار هم زندگی مسالمت آمیز داشته باشند.
@dorfakkhabar

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار