چه کسی شهردار رشت می شود؟

موسوی، عبدالهی، ساغری، مبصر، مقدادی و نیک فهم کاندیداهای نهایی شهرداری رشت شدند

M.R.M
تاریخ انتشار: دوشنبه 8 اکتبر 2018 | 16:32 ب.ظ
موسوی، عبدالهی، ساغری، مبصر، مقدادی و نیک فهم کاندیداهای نهایی شهرداری رشت شدند پنجاه و هفتمین جلسه علنی شورای شهر رشت با موضوع انتخاب گزینه های نهایی تصدی بر شهرداری رشت با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید، پخش سرود ملی و دعای فرج در عمارت مرکزی شورای شهر رشت آغاز شد. درفک خبر به نقل از رشت۲۰؛ پنجاه و هفتمین جلسه علنی شورای شهر رشت با […]
پنجاه و هفتمین جلسه علنی شورای شهر رشت با موضوع انتخاب گزینه های نهایی تصدی بر شهرداری رشت با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید، پخش سرود ملی و دعای فرج در عمارت مرکزی شورای شهر رشت آغاز شد.

درفک خبر به نقل از رشت۲۰؛ پنجاه و هفتمین جلسه علنی شورای شهر رشت با موضوع انتخاب گزینه های نهایی تصدی بر شهرداری رشت با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید، پخش سرود ملی و دعای فرج در عمارت مرکزی شورای شهر رشت آغاز شد.

 

۱۷:۳۰ در ابتدای جلسه رضا رسولی به عنوان اولین ناطق پیش از دستور با بیان اینکه در ادامه راه انتخاب شهردار به عنوان کاندیدا حضور نخواهد داشت، گفت: بنده به عنوان عضو شورا در خدمت مردم شهر رشت خواهم بود.

۱۷:۴۰ بهراد ذاکری به عنوان دومین ناطق پیش از دستور گفت: دلیل اینکه در جلسه شنبه حاضر نشدم این بود که به عقیده بنده بهتر آن است که جلسات به صورت شفاف و علنی برگزار شود.

وی در ادامه خواستار آن شد که به جای ۵ گزینه، ۷ نفر به عنوان گزینه های نهایی شهرداری رشت به صحن شورا آمده و ارائه برنامه نمایند.

۱۷:۴۷ شورا وارد دستور جلسه شد.

۱۷:۵۰ لایحه بخشودگی بدهی ناشی از عوارض فضای آموزشی موسسه خیریه فاطمیون در صحن شورا مطرح شد.

۱۷:۵۳ احمد رمضانپور نرگسی به عنووان موافق لایحه گفت: این یک عمل خیر است و موسسین آن نیز بدنبال انجام عمل خیر می باشند. امیدوارم با تصویب این طرح مردم شهرمان را در این خیرات و کار خیر شریک نماییم.

۱۷:۵۵ لایحه با رای اعضای شورای شهر رشت تصویب شد.

۱۷:۵۶ امیرحسین علوی به عنوان ریاست شورا گفت: گاهی نیاز است برای شهر بزرگی چون رشت و بنا به سخت بودن هماهنگی و دسترسی به دوستان عضو شورا گاهاً جلسات به صورت غیرعلنی برگزار شود. جلسه گذشته نیز در همین فضا برگزار شد و اتفاق ویژه و خاصی رخ نداده است. بنا بر این شد که با نظر دوستان شورایی گزینه های نهایی انتخاب شوند و ۴۸ ساعت برای تنظیم و ارائه برنامه وقت داده شود تا با حضور اصحاب رسانه این کار انجام شود و به موضوع انتخاب شهردار برسیم.

۱۸:۰۲ پیشنهاد بهراد ذاکری برای افزایش کاندیداهای نهایی رای نیاورد. بهراد ذاکری، امیرحسین علوی، رضا رسولی، فاطمه شیرزاد و محمدحسن عاقل منش به این پیشنهاد رای دادند.

 ۱۸:۰۵ امیرحسین علوی ۱۷ کاندیدای تصدی بر شهرداری رشت را معرفی کرد.

۱۸:۰۶ اعضای شورای شهر رشت کاندیداهای مد نظر خود را بر روی برگه یادداشت کردند.

۱۸:۰۷ شورانشینان نام ۶ نفر را به عنوان گزینه های مدنظر خود بروی کاغذ نوشتند.

۱۸:۱۴ مسعود موسوی با ۱۰ رای، حامد عبدالهی با ۹ رای، رضا ساغری با ۸ رای، علی مبصر ۸ رای، سینا مقدادی با ۸ رای و بهزاد نیک فهم با ۶ رای جهت ارائه برنامه به جلسه فردای شورای شهر رشت برگزار خواهد شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار