عطایی،مدیریت آموزش و پرورش رودبار

پیام مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رودبار به مناسبت آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس

روابط عمومی مدیرت آموزش و پرورش شهرستان رودبار
تاریخ انتشار: یکشنبه 23 سپتامبر 2018 | 04:23 ق.ظ
پیام مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رودبار به مناسبت آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس ‍درفک خبر   ‍ ‍ هل یستوی الذین یعلمون و الذین لا یعلمون (زمر 9) به نام خداوندی که قلم را آفرید و آن را شایسته سوگند خویش قرار داد. به نام یگانه آفریدگاری که انسان را به زیور «اندیشه» و «تفکر» آراست و او را امانتدار این ودیعه الهی قرار داد و با سلام […]

‍درفک خبر

 

‍ ‍ هل یستوی الذین یعلمون و الذین لا یعلمون (زمر 9)

به نام خداوندی که قلم را آفرید و آن را شایسته سوگند خویش قرار داد. به نام یگانه آفریدگاری که انسان را به زیور «اندیشه» و «تفکر» آراست و او را امانتدار این ودیعه الهی قرار داد و با سلام و درود به اصحاب فکر و فرهنگ و پیشتازان علم و معرفت،

بار دیگر فصل روشن «مهر» از راه می رسد و صحیفه نورانی معرفت با سرانگشت تکاپو ورق می خورد و دروازه های آسمانی بینش و دانایی به روی صدها هزار دانش پژوه آغوش می گشایند.

همان گونه که فروردین نوید بخش حیات مجدد طبیعت است، مهر ماه یادآور شور و شعف و جوشش و کوشش آموزندگان دانش و پرورندگان بینش است.

تقارن مهر مبارک، با آغاز هفته دفاع مقدس رایحه عطرآگین نام و خاطره شهدای عزیز دانش آموزی را نشر می دهد که درس عشق را با قلم جان و مرکب خون نوشتند و آموختند از معلمان خود که باید پاسدار دین و میهن بود و برای آن سر و جان داد .

اینجانب آغاز سال تحصیلی جدید را به معلمین پرتلاش و دانش آموزان خلاق و آینده ساز کشور تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

 

امیدواریم که در سال تحصیلی جدید با اکسیر دانایی و توانایی مرزهای جدید علم و دانش و پژوهش را درنوردیم و با پیوند علم و ایمان، قله های رفیع بهروزی و پیروزی و کامیابی را فتح نماییم و با گام های مصمم و استوار، ایران جاویدان را سرافراز و سربلند سازیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار