فرماندار رودبار در بازدید از مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان گفت:

اکنون که شرایط آب و هوایی برای فعالیت مگس زیتون مساعد شده است، باید اقدامات مبارزه ای را با این آفت داشته باشیم.

فرزانه احمدی خولکی
تاریخ انتشار: یکشنبه 2 سپتامبر 2018 | 15:20 ب.ظ
اکنون که شرایط آب و هوایی برای فعالیت مگس زیتون مساعد شده است، باید اقدامات مبارزه ای را با این آفت داشته باشیم. درفک خبر فرماندار رودبار در بازدید سرزده از مدیریت جهاد کشاورزی رودبار: اکنون که شرایط آب و هوایی برای فعالیت مگس زیتون مساعد شده باید مراقبت و اقدامات مبارزه ای با این آفت را تشدید نمائیم تا میزان خسارتهای احتمالی را به حداقل ممکن برسانیم اسماعیل میرغضنفری فرماندار رودبار امروز در بازدید سرزده از جهاد […]

درفک خبر

فرماندار رودبار در بازدید سرزده از مدیریت جهاد کشاورزی رودبار: اکنون که شرایط آب و هوایی برای فعالیت مگس زیتون مساعد شده باید مراقبت و اقدامات مبارزه ای با این آفت را تشدید نمائیم تا میزان خسارتهای احتمالی را به حداقل ممکن برسانیم
اسماعیل میرغضنفری فرماندار رودبار امروز در بازدید سرزده از جهاد کشاورزی رودبار و نشست با مدیر آن روند اجرای امور و وضعیت محصولات کشاورزی شهرستان را در سال زراعی جاری بررسی کرد.
وی در این نشست گفت: رودبار قطب صنعت و معدن گیلان است اما محصولات و تولیدات باغی و زراعی استراتژیکی دارد که بخش کشاورزی را ویژه کرده است.
میرغضنفری با اشاره به خاستگاه و ایستگاه زیتون کشور در رودبار گفت: باغداران زیتون که با مرارت و تلاش زیاد محصول خود را به مرحله برداشت رسانده اند اکنون نباید آفت مگس زیتون حاصل دسترنجشان را از بین ببرد.
وی از مدیر جهاد کشاورزی رودبار خواست در ادامه مبارزه مستمر سالیانه با آفت مگس زیتون با هم افزایی تمام دستگاهها و ادارت متولی و ذیربط و استمداد از باغداران و کشاورزان زحمتکش برای همراهی و همکاری جهت مدیریت آفت مگس زیتون تلاش شود.
فرماندار افزود: اکنون که شرایط آب و هوایی برای فعالیت مگس زیتون مساعد شده است، بیش از هر زمان دیگر باید مراقبت کنیم و اقدامات مبارزه ای با این آفت را تشدید نمائیم تا میزان خسارتهای احتمالی را به حداقل ممکن برسانیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار