فرمانده انتظامی رودبار خبر داد:

خلع ید و رفع تصرف 10 هزار متر مربع اراضی ملی در خورگام

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: شنبه 24 سپتامبر 2022 | 18:01 ب.ظ
خلع ید و رفع تصرف 10 هزار متر مربع اراضی ملی در خورگام فرمانده انتظامي شهرستان رودبار از رفع تصرف بيش از 10 هزار متر مربع از اراضي ملي در بخش خورگام خبر داد. درفک خبر/ سرهنگ “عيسي روشن‌قلب”  با اشاره به اینکه حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه همگاني است اظهار داشت: مجموعه انتظامی در برخورد با سودجویان و متخلفاني كه نسبت به تصرف اراضي ملي و […]

فرمانده انتظامي شهرستان رودبار از رفع تصرف بيش از 10 هزار متر مربع از اراضي ملي در بخش خورگام خبر داد.

درفک خبر/ سرهنگ “عيسي روشن‌قلب”  با اشاره به اینکه حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه همگاني است اظهار داشت: مجموعه انتظامی در برخورد با سودجویان و متخلفاني كه نسبت به تصرف اراضي ملي و منابع طبيعي اقدام مي‌كنند از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

وی در ادامه به دريافت خبر تصرف اراضی ملی توسط فردی سودجو در بخش خورگام اشاره كرد و افزود: پيگيري موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با بيان اينكه كارآگاهان پلیس آگاهی ضمن هماهنگی قضائی به همراه كارشناس اداره منابع طبیعی به محل اعلامي اعزام شدند تصريح كرد: در بازدید از زمين مورد نظر مشخص شد، فردی 10 هزار و 96 متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غيرقانوني آن را به وسیله سيم‌خاردار و پرچین محصور کرده ‌است.

این مقام انتظامی از معرفي متهم 50 ساله اين پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي خبر داد و بيان داشت: با حكم قضائي و به استناد تبصره يك ماده 55 قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع، کلیه آثار تجاوز جمع‌آوری و رفع تصرف انجام شد.

سرهنگ روشن‌قلب خاطرنشان كرد: کارشناسان ارزش تقريبي اراضی رفع تصرف شده را بیش از 8 میلیارد و 150 میلیون ریال برآورد کردند.

وی در پايان با تاكيد بر مبارزه جدی پلیس با متخلفان اقتصادی، زمین‌خواران و افرادی که به هر نحوی قصد تصرف اراضی ملی را دارند گفت: برخورد با متخلفان به طور مستمر در دستور کار پليس قرار دارد.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار