فرمانده انتظامی شهرستان رودبار خبر داد:

کشف 5 کیلوگرم تریاک از مسافر اتوبوس در رودبار

مجید رضایی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 31 آگوست 2021 | 15:56 ب.ظ
کشف 5 کیلوگرم تریاک از مسافر اتوبوس در رودبار سوداگر مرگ با 5 كيلو موادمخدر فرمانده انتظامي رودبار گفت: 5 كيلوگرم موادمخدر از نوع ترياك از مسافر يك دستگاه اتوبوس در ايست و بازرسي اين شهرستان كشف شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ “عيسي روشن‌قلب”  اعتیاد را معضلی پیچیده و چند وجهی عنوان كرد و اظهار داشت: شناخت ماهیت اعتیاد برای […]

سوداگر مرگ با 5 كيلو موادمخدر

فرمانده انتظامي رودبار گفت: 5 كيلوگرم موادمخدر از نوع ترياك از مسافر يك دستگاه اتوبوس در ايست و بازرسي اين شهرستان كشف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ “عيسي روشن‌قلب”  اعتیاد را معضلی پیچیده و چند وجهی عنوان كرد و اظهار داشت: شناخت ماهیت اعتیاد برای مقابله با آن ضروری است و گرايش فرد به آن در حوزه خانوادگي، اخلاق فردي و سلامت اجتماعي اثرات زيان‌ باري خواهد داشت.
وي در ادامه گفت: ماموران انتظامي ايست و بازرسي رودبار حين كنترل خودروهاي عبوري در محور مواصلاتي “رودبار – رشت” به يك دستگاه اتوبوس كه از مسير جنوب به شمال در حال تردد بود، مشكوك شده و براي بررسي بيشتر آن را متوقف كردند.
فرمانده انتظامي شهرستان رودبار با اشاره به اينكه پليس حين بررسي اين خودرو به حركات يكي از مسافران آن مظنون و در بازرسي از وسايل همراه اين فرد، 5 كيلوگرم موادمخدر از نوع ترياك را كشف كرد بيان داشت: در اين رابطه متهم 26 ساله دستگير و پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.
اين مقام انتظامي در پايان ضمن تاكيد بر برخورد قاطع پليس با قاچاقچيان موادمخدر از شهروندان خواست در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه مورد مشكوك، موضوع را در اسرع وقت از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند تا نسبت به شناسايي و دستگيري مجرمان و متخلفان اقدام شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار