فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رودبار:

محرومیت زدایی مهمترین هدف بسیج سازندگی است

مجید رضایی
تاریخ انتشار: یکشنبه 9 می 2021 | 18:42 ب.ظ
محرومیت زدایی مهمترین هدف بسیج سازندگی است درفک خبر/ سرهنگ پاسدار فیضیان ضمن تبریک هفته بسیج سازندگی، گفت: بسیج سازندگی نگاه بسیجی ‌و جهادی در راستای رشد و توسعه کشور در زمینه های آموزشی، عمرانی، پزشکی، فرهنگی و … مس باشد. وی، با بیان اینکه بسیج سازندگی به دنبال اولویت ها و اثر بخشی هاست، ادامه داد: غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان […]

درفک خبر/ سرهنگ پاسدار فیضیان ضمن تبریک هفته بسیج سازندگی، گفت: بسیج سازندگی نگاه بسیجی ‌و جهادی در راستای رشد و توسعه کشور در زمینه های آموزشی، عمرانی، پزشکی، فرهنگی و … مس باشد.
وی، با بیان اینکه بسیج سازندگی به دنبال اولویت ها و اثر بخشی هاست، ادامه داد: غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، ترویج فرهنگ کار و روحیه بسیجی در میدان کار و تلاش، ایجاد فضای مناسب برای فعالیت گروهی و افزایش توان فنی جوانان از اهداف و اقدامات فعالیت های بسیج سازندگی است.
فرمانده سپاه رودبار، محرومیت زدایی را یکی دیگر از اهداف بسیج سازندگی عنوان کرد و افزود: عمران آبادانی روستاها و مناطق کشور، کمک برای رفع بیکاری، تسریع پروژه های کوچک و زود بازده نیز در همین راستا انجام می پذیرد.
وی تاکید کرد: بسیج سازندگی با تعامل سازنده و موثر با وزارت خانه دستگاه های دولتی استفاده از ظرفیت های اقشار و رده های بسیج، در حال اجرای اهداف و برنامه ها است.
سرهنگ پاسدار فیضیان بیان داشت: تقویت روحیه سازندگی بیان گر این است که شعار بیاد ماندی امام عزیز مبنی بر اینکه “ما می توانیم”
با تلاش و کوشش و تلاش جمعی تحقق یافتنی است.
وی ادامه داد: بسیج سازندگی با تنوع فعالیت های سازندگی نظیر طرح هجرت، فعالیت های سازندگی، اردوهای جهادی، علمی و آموزشی
زمینه حضور گسترده جوانان و دانشجویان در صحنه را فراهم می کند.
فرمانده سپاه رودبار، با اشاره به تعامل بسیج سازندگی با نهادهای شهرستان، گفت: بر مبنای همین تعامل در راستای محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان گام بر می داریم.
وی، مسکن محرومین، اهدای کمکهای معیشتی و
رزمایش مواسات، برگزاری اردوی جهادی، رفع مشکلات روستاها در حوزه آبرسانی را از اقدامات صورت گرفته در این زمینه عنوان کرد.
سرهنگ پاسدار فیضیان، در پایان از همراهی اصحاب رسانه در پوشش اخبار خدمت رسانی و محرومیت زدایی تشکر و قدردانی نمود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار