ملکی، فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

کشف انبار احتکار بیش از 83 تن روغن در رودبار

مجید رضایی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 5 ژانویه 2021 | 12:05 ب.ظ
کشف انبار احتکار بیش از 83 تن روغن در رودبار فرمانده انتظامی استان از کشف ۸۳ تن و ۲۶۳ کیلوگرم روغن خام احتكار شده در شهرستان رودبار خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سردار “عزيزاله ملكي” ، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات همه جانبه از احتکار مقدار زيادي روغن خام در انبار شرکتي […]

فرمانده انتظامی استان از کشف ۸۳ تن و ۲۶۳ کیلوگرم روغن خام احتكار شده در شهرستان رودبار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سردار “عزيزاله ملكي” ، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات همه جانبه از احتکار مقدار زيادي روغن خام در انبار شرکتي در شهرستان رودبار مطلع شده و بررسي موضوع را در دستور كار قرار دادند.
وی با بيان اينكه پس از تحقيقات نامحسوس صورت گرفته، صحت موضوع براي پليس محرز شد و انبار اين شرکت مورد شناسايي قرار گرفت افزود: ماموران انتظامي با هماهنگي قضائي به اين مكان اعزام شدند.
فرمانده انتظامی استان گيلان از كشف ۸۳ تن و ۲۶۳ کیلوگرم روغن خام فرآوري نشده براي مصارف خوراكي در بازرسی از اين انبار خبر داد و اذعان داشت: در اين رابطه متهم ۵۱ ساله با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.
اين مقام ارشد انتظامي گفت: کارشناسان ارزش روغن‌هاي احتكاري کشف شده را ۵ میلیارد ریال برآورد كردند.
سردار ملكي در پايان با تاكيد بر اينكه مبارزه با احتكار و قاچاق کالا از اولویت‌های اصلی نيروي انتظامي است و پلیس با قاطعيت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد می‌کند از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از قاچاق و احتكار كالا يا هرگونه فعاليت مخل نظام اقتصادي، مراتب را از طريق سامانه ۱۱۰ به پليس اعلام كنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار