تذکر نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی به وزیر صمت:

باید در کنترل قیمت های سر به فلک کشید نظارت داشته باشید

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: یکشنبه 27 دسامبر 2020 | 17:41 ب.ظ
باید در کنترل قیمت های سر به فلک کشید نظارت داشته باشید نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی گفت: بکارگیری افراد ناتوان در مسند شرکت‌های شستا باعث ورشکستگی بسیاری از کارخاتجات این شرکت شده است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مهرداد گودرزوند چگینی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۷ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام […]

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی گفت: بکارگیری افراد ناتوان در مسند شرکت‌های شستا باعث ورشکستگی بسیاری از کارخاتجات این شرکت شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مهرداد گودرزوند چگینی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۷ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت زهرا (س) در تذکری خطاب به وزیر صمت گفت: وزیر صمت باید در کنترل بازار کالاهای اساسی مردم به ویژه مرغ و قیمت های سر به فلک کشیده خودرو نظارت جدی داشته باشد.

نماینده مردم رودبار در مجلس یازدهم در تذکر دیگری درخصوص مشکلات بازنشستگان تامین اجتماعی و همسازی حقوق بازنشستگان و کارگران، خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: کامیون داران و رانندگانی که ۳۰ سال کار می کنند، اما پس از این ۳۰ سال با حداقل حقوق بازنشسته می شوند و باید گفت که این‌ها اقشار زحمتکشی هستند که توجه ویژه این وزارتخانه را می‌طلبد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار