با اعلام رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش؛

 شرایط برگزاری امتحانات نوبت اول و خردادماه سال تحصیلی 99-1400 مشخص شد

مجید رضایی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 8 دسامبر 2020 | 05:41 ق.ظ
 شرایط برگزاری امتحانات نوبت اول و خردادماه سال تحصیلی 99-1400 مشخص شد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ خسرو ساکی رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش درباره برگزاری امتحانات  دانش‌آموزان اظهار کرد: برگزاری امتحانات پایانی نوبت اول دانش‌آموزان به صورت حضوری یا مجازی به شرایط زرد، نارنجی و قرمز منطقه‌ای بستگی دارد که مدرسه در آنجا واقع شده است. وی افزود: بر اساس مصوبه 977 […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ خسرو ساکی رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش درباره برگزاری امتحانات  دانش‌آموزان اظهار کرد: برگزاری امتحانات پایانی نوبت اول دانش‌آموزان به صورت حضوری یا مجازی به شرایط زرد، نارنجی و قرمز منطقه‌ای بستگی دارد که مدرسه در آنجا واقع شده است.

وی افزود: بر اساس مصوبه 977 شورای عالی آموزش و پرورش، شورای مدرسه می‌تواند شرایط را در نظر بگیرد و اگر امکان آن وجود داشت، امتحانات را به صورت حضوری برگزار کنند و اگر ممکن نبود امتحانات از طریق آزمون‌های آنلاین شبکه شاد و سایر آزمون‌‌یارهایی که در کشور رواج دارد به صورت مجازی برگزار شود.

امتحانات نوبت اول دو پایه نهم و دوازدهم در اختیار مدرسه است اما امتحانات پایه نهم و دوازدهم در خرداد ماه به صورت نهایی و حضوری برگزار می‌شود.

امتحانات پایه دوازدهم جاماندگان شهریورماه برای  حدود 76 هزار و 700 نفر از 15 دی ماه به صورت حضوری برگزار می‌شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار