فرمانده انتظامی رودبار خبر داد؛

کشف ۶۳ کیلوگرم تریاک در عمارلو

M.R.M
تاریخ انتشار: دوشنبه 26 اکتبر 2020 | 18:04 ب.ظ
کشف ۶۳ کیلوگرم تریاک در عمارلو فرمانده انتظامي رودبار از كشف 63 كيلوگرم موادمخدر از نوع ترياك در اين شهرستان خبر داد. سرهنگ “حميدرضا فيضي” گفت: ماموران انتظامی بخش عمارلو حین گشت‌زنی به راننده يك دستگاه خودرو كوئيك كه در مسير فرعي ييلاقي در حال تردد بود مشکوک شده و به وي فرمان ايست دادند. اين مقام انتظامي با بيان اينكه […]

فرمانده انتظامي رودبار از كشف 63 كيلوگرم موادمخدر از نوع ترياك در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ “حميدرضا فيضي” گفت: ماموران انتظامی بخش عمارلو حین گشت‌زنی به راننده يك دستگاه خودرو كوئيك كه در مسير فرعي ييلاقي در حال تردد بود مشکوک شده و به وي فرمان ايست دادند.
اين مقام انتظامي با بيان اينكه راننده خودرو مورد نظر به ايست پليس توجهي نكرده و از محل متواري شد افزود: اين خودرو با اقدامات پليسي پس از مسافتي حدوداً 5 كيلومتري توسط ماموران متوقف شد.
وي به كشف 63 كيلوگرم موادمخدر از نوع ترياك در بازرسي از خودرو مورد نظر اشاره كرد و بيان داشت: در اين رابطه 3 متهم 23، 27 و 54 ساله دستگير و براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان رودبار در پایان با اعلام اينكه پليس به صورت شبانه‌روزي و با بكارگيري تمام امكانات براي برقراري نظم و امنيت در جامعه تلاش مي‌كند خاطرنشان كرد: مركز فوريت‌هاي پليسي 110 آماده دريافت اخبار و اطلاعات شهروندان در خصوص شناسايي و برخورد با مجرمان است.

توصیه وهشدارهای پلیسی برای پیشگیری از سرقت لوازم خودرو
1. ایجاد هرگونه مانع برای جلوگیری از سرقت موثر وقابل اعتنا است.
2.از پارک کردن خودروها در جاهای تاریک وجاهایی که درختان و بوته ها به طور طبیعی اتومبیل ها را استتار می نمایند خودداری گردد زیرا سارقین با قرار گرفتن ,بین اتومبیل و شیشه ها ودرختان خود را از دید رهگذران مخفی واز همان مکان به راحتی درب خودروها را باز می کنند.
3. حتی الامکان از پیچ قفل دار ومحافظت کننده روی پیچ های معمولی چرخ ها استفاده شود.
4. جدا کردن پانل وهمراه بردن آن. یکی از راههایی است که موجب می شود سارقین کمتر به سراغ ضبط های بدون پانل ویا اصطلاحا خالی بروند.
5. هنگام ترک خودرو از بسته بودن درب ها وبالا بردن شیشه ها مطمئن شوید.
6. از قرار دادن اشیا قیمتی -کیف – وجه نقد- تراول چک – اسناد و مدارک لازم از هویت ومالکیت در داخل خودرو بعد از پیاده شدن از اتومبیل خودداری شود.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار
سرهنگ ستاد حمیدرضا فیضی

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار