همزمان با سراسر استان گیلان صورت پذیرفت؛

توزیع تجهیزات ورزشی در سطح مدارس منطقه رحمت آباد و بلوکات

M.R.M
تاریخ انتشار: چهارشنبه 9 سپتامبر 2020 | 09:22 ق.ظ
توزیع تجهیزات ورزشی در سطح مدارس منطقه رحمت آباد و بلوکات کاروان ملی توزیع تجهیزات ورزشی به منطقه رحمت آباد و بلوکات رسید : توزیع تجهیزات ورزشی در سطح مدارس منطقه رحمت آباد و بلوکات همزمان با سراسر استان گیلان صبح امروز کاروان ملی تجهیزات ورزشی اقدام به توزیع اقلام ورزشی در بین دانش آموزان بیش از پنجاه مدرسه منطقه نمود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی […]

کاروان ملی توزیع تجهیزات ورزشی به منطقه رحمت آباد و بلوکات رسید :
توزیع تجهیزات ورزشی در سطح مدارس منطقه رحمت آباد و بلوکات

همزمان با سراسر استان گیلان صبح امروز کاروان ملی تجهیزات ورزشی اقدام به توزیع اقلام ورزشی در بین دانش آموزان بیش از پنجاه مدرسه منطقه نمود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از  روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه رحمت آباد و بلوکات، صبح امروز همزمان با سراسر مناطق استان گیلان، کاروان تجهیزات ورزشی در طرح ” پروژه مهر – مهر با نشاط” در بیش از 50 مدرسه منطقه رحمت آباد و بلوکات اقدام به توزیع تجهیزات ورزشی نمود.

این طرح از سوی معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان و با هدف کیفیت بخشی درس تربیت بدنی صورت گرفت.
در حاشیع توزیع اقلام ورزشی ، حسنی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه طرح ملی توزیع وسایل ورزشی در بین مدارس را به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدود نمودن ورزش های گروهی دانش آموزان گامی در جهت تحرک، پویایی و نشاط و جهت اجرای طرح کنترل اضافه وزن و چاقی دانش آموزان دانستند و از دست اندرکاران اجرای این طرح بویژه از زحمات جناب آقای سراجی، معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان و آقای محمدی، رییس اداره تربیت بدنی قدردانی نمودند.
در ادامه امینی، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه رحمت آباد و بلوکات در بازدید از توزیع تجهیزات ورزشی از کلیه دست اندرکاران طرح و به ویژه از آقای سراجی معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل تقدیر و تشکر کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار