رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی گیلان خبر داد:

۱۸درصد سرقت‌ها در ۲ماه گذشته مربوط به سرقت از خانه بود

محمدرضا شوقی
تاریخ انتشار: دوشنبه 25 می 2020 | 15:07 ب.ظ
۱۸درصد سرقت‌ها در ۲ماه گذشته مربوط به سرقت از خانه بود درفک خبر/ رئیس پلیس پیشگیری ناجای گیلان گفت: ۱۸درصد سرقت‌ها در ۲ماه گذشته مربوط به سرقت از خانه بود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی گیلان گفت: در 2ماه گذشته، بیش از 700خانه در گیلان مورد سرقت قرار گرفت که 18درصد سرقت های استان را شامل می شود. سرهنگ […]

درفک خبر/ رئیس پلیس پیشگیری ناجای گیلان گفت: ۱۸درصد سرقت‌ها در ۲ماه گذشته مربوط به سرقت از خانه بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی گیلان گفت: در 2ماه گذشته، بیش از 700خانه در گیلان مورد سرقت قرار گرفت که 18درصد سرقت های استان را شامل می شود.

سرهنگ فرهاد فلاح کریمی افزود: نگهداری زیور آلات، سکه، طلا، ارز و دلار در صندوق امانات بانک ها، یکی از راه های پیشگیری از سرقت است.

وی، بر لزوم استفاده هر چه بیشتر از صندوق امانات بانکها برای نگهداری اشیای گران بها تاکید کرد و گفت: در حال حاضر، مردم گیلان از حدود 30درصد صندوق امانات بانکهای استان استفاده می کنند.

رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی افزود: بانک های عامل استان این آمادگی را دارند تا صندوقهای امانات را برای نگهداری کالاهای گران قیمت در اختیار مردم بگذارند که این کار موجب می شود سرقت از خانه ها کاهش یابد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار