فرماندار رودبار فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش را تبریک گفتند

تاریخ انتشار: جمعه 17 آوریل 2020 | 06:46 ق.ظ
فرماندار رودبار فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش را تبریک گفتند     بسم الله الرحمن الرحیم نشریه الکترونیکی درفک خبر/۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور راد مردانی است که در دفاع از کیان اسلامی رشادتهای بی بدیلی در آسمان، زمین و دریا داشته اند. ارتش مردمی ایران که با اتکال به خداوند قادر متعال و خود باوری تحت هدایتهای امام خمینی(ره) و رهبر […]

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم
نشریه الکترونیکی درفک خبر/۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور راد مردانی است که در دفاع از کیان اسلامی رشادتهای بی بدیلی در آسمان، زمین و دریا داشته اند.
ارتش مردمی ایران که با اتکال به خداوند قادر متعال و خود باوری تحت هدایتهای امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی متعهدانه تکیه گاه مطمئنی برای ملت غیور ایران است و در این مسیر استوار گام بر می دارد.
بی شک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و ارتش قهرمان که در مکتب انسان ساز و تعالیم اسلامی پرورش یافته اند، با شجاعت و دلیری تمام در راستای اعتلای پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عاشقانه اهتمام دارند.
با تبریک روز ارتش به ارتشیان عزیز به ویژه فرمانده و مجموعه فرماندهی آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی قمر بنی هاشم منجیل، موفقیت و پیروزی روز افزون این عزیزان را از خداوند منان خواستارم.
محمد صالح ضیایی
فرماندار شهرستان رودبار

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار