مهرداد گودرزوند چگینی منتخب مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی:

مجلس می‌تواند در جهش اقتصادی توسط بخش‌ها تخصصی مجلس ازجمله کمسیون‌ها تأثیرگذار باشد.

صابر کریمی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 24 مارس 2020 | 12:45 ب.ظ
مجلس می‌تواند در جهش اقتصادی توسط بخش‌ها تخصصی مجلس ازجمله کمسیون‌ها تأثیرگذار باشد. به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر مهرداد گودرزوند چگینی با بیان اینکه قاچاق،تولید بی کیفیت کالا و عدم نظارت متولیان چالش های اساسی جهش تولید هستند گفت: مقام معظم رهبری در سنوات گذشته نیز همواره برای محوریت دادن به اولویت‌های کشور، نام‌گذاری هرسال را انجام داده و راه توسعه و پیشرفت را برای همه تبیین […]

به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر مهرداد گودرزوند چگینی با بیان اینکه قاچاق،تولید بی کیفیت کالا و عدم نظارت متولیان چالش های اساسی جهش تولید هستند گفت:
مقام معظم رهبری در سنوات گذشته نیز همواره برای محوریت دادن به اولویت‌های کشور، نام‌گذاری هرسال را انجام داده و راه توسعه و پیشرفت را برای همه تبیین کرده‌اند.

وی گفت ؛تحقق جهش تولید نیازمند استفاده همه ظرفیت‌ها منابع موجود اعم از انسانی و مادی در بخش‌های مختلف و حضور همه بخش‌های جامعه در تولید و اتکا به منابع داخلی است.

ایشان در ادامه سخنان خود افزود؛ قانون بودجه یک سال که از سوی مجلس تصویب می‌شود گرچه به پیشنهاد دولت است اما راهبرد یک‌ساله کشور در همین بودجه تعیین و تکلیف می‌شود و تکالیف بخش‌های مختلف کشور مشخص و تعیین می‌شود بنابراین در بخش تقنینی، مجلس می‌تواند در جهش اقتصادی توسط بخش‌ها تخصصی مجلس ازجمله کمسیون‌ها تأثیرگذار باشد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار