فرماندار رودبار در آخرین نشست سال ۹۸ مطرح کرد:

تکلیف اخلاقی، وجدانی و اداری داریم در سال جدید به صورت مضاعف و بیشتر برای شهرستان رودبار کار کنیم.

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 19 مارس 2020 | 05:32 ق.ظ
تکلیف اخلاقی، وجدانی و اداری داریم در سال جدید به صورت مضاعف و بیشتر برای شهرستان رودبار کار کنیم. فرماندار رودبار در آخرین نشست سال ۹۸ همکاران اداری؛ هم افزایی، همدلی و تلاش برای توسعه رودبار را تقویت کنیم به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در آخرین نشست سال ۹۸ همکاران اداری با قدردانی از زحمات یک ساله آنان گفت؛ هم افزایی، همدلی و تلاش برای توسعه رودبار […]

فرماندار رودبار در آخرین نشست سال ۹۸ همکاران اداری؛ هم افزایی، همدلی و تلاش برای توسعه رودبار را تقویت کنیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در آخرین نشست سال ۹۸ همکاران اداری با قدردانی از زحمات یک ساله آنان گفت؛ هم افزایی، همدلی و تلاش برای توسعه رودبار را در سال جدید تقویت کنیم.
وی اظهار داشت؛ سال ۹۸، تلخیها و شیرینی های زیادی داشت، اما صبوری و همراهی مردم و تلاش مسئولان برای عمران و آبادانی و رفع مشکلات و نارسائیها، تحمل سختیها را آسان و حرکت به سوی توسعه را با انگیزه بیشتر موجب شد.
فرماندار گفت: برگزاری انتخابات پرشور مجلس شورای اسلامی در شهرستان رودبار با مشارکت آگاهانه مردم این شهرستان افتخار دیگری را در تاریخ رودبار رقم زد.
وی با اشاره به بحران های سیل، آتش سوزی، برف و ویروس کرونا گفت؛ این حوادث و بلایا جمعی از عزیزان و نیز زمان و انرژی و هزینه زیادی را گرفت، اما با امید به خدا، همراهی مردم و اهتمام مسئولان به سوی آینده پر امید و عبور از این مشکلات گام بر می داریم.
فرماندار تاکید کرد؛ تکلیف اخلاقی، وجدانی و اداری داریم در سال جدید به صورت مضاعف و بیشتر برای شهرستان رودبار کار کنیم.
در این نشست همچنین از همکاران اداری فرمانداری رودبار که امسال بازنشسته شده اند، قدردانی شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار