فرماندار رودبار در نشست هماهنگی راهپیمایی 22 بهمن مطرح کرد:

22 بهمن عید حضور و روز همبستگی و انسجام ملی است

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: یکشنبه 9 فوریه 2020 | 19:18 ب.ظ
22 بهمن عید حضور و روز همبستگی و انسجام ملی است به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ فرماندار رودبار در نشست هماهنگی راهپیمایی 22 بهمن: 22 بهمن عید حضور و روز همبستگی و انسجام ملی است محمد صالح ضیایی افزود: 22 بهمن روز شکست اهریمنان در برابر اراده پولادین ملتی است که با رهبری مرجعیت، اتحاد و انسجام رژیم 2500 ساله پهلوی را در هم […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ فرماندار رودبار در نشست هماهنگی راهپیمایی 22 بهمن: 22 بهمن عید حضور و روز همبستگی و انسجام ملی است
محمد صالح ضیایی افزود: 22 بهمن روز شکست اهریمنان در برابر اراده پولادین ملتی است که با رهبری مرجعیت، اتحاد و انسجام رژیم 2500 ساله پهلوی را در هم شکست و جمهوری اسلامی را در ایران بنیان نهاد.

وی خاطر نشان کرد: 22 بهمن روز استقلال ملتی است که قرن ها طعم بردگی پاشاهان و قدرتهای استکباری شرق و غرب را چشیده بود.

فرماندار تصریح کرد: 22 بهمن مطلع رویش منابع عظیم و سرشار انسانی ملتزم، معتقد و متعهد است که امسال با اربعین یکی از این انسانهای ارزشمند توام گشته است و ترسیم افق های روشن و اعتلای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بر فراز جهان است.

وی یادآور شد: 22 بهمن تدبیر امام برای ایجاد بستری نو در حاکمیت ارزشهای الهی و دینی بر جامعه و آغاز تعیین سرنوشت مردم توسط خود آنها با برگزاری انتخاباتهای سالم و سرآغاز اقتدار ایران عزیز است که موشک های باور، امید و ایمانش هیمنه آمریکا و غرب و ایادی شان را در عین الاسد و غرب آسیا فرو ریخت.

فرماندار رودبار تاکید کرد: 22 بهمن روز همبستگی و انسجام ملی و عید حضور و حماسه ملتی است که هر سال پرشورتر از گذشته تکرار می گردد.

ضیایی یادآور شد: مردمان آگاه و همیشه همراه انقلاب و نظام اسلامی در رودبار، منجیل، لوشان، رستم آباد، رحمت آباد و بلوکات، عمارلو و خورگام بار دیگر در صفوف بهم فشرده همگام با ایران عزیز اسلامی بار دیگر در راهپیمایی 22 بهمن عزم خود را برای تداوم و اعتلای انقلاب اسلامی به نمایش خواهند گذاشت.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار