مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در نشست شورای اداری مطرح کرد:

12 پروژه ی ورزشی در ایام الله دهه فجر بهره برداری خواهد شد که این تعداد افتتاح بی سابقه می باشد!

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 30 ژانویه 2020 | 06:33 ق.ظ
12 پروژه ی ورزشی در ایام الله دهه فجر بهره برداری خواهد شد که این تعداد افتتاح بی سابقه می باشد! به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مریم بخشی، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در نشست شورای اداری که با حضور روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانها و روسای ستادی اداره کل ورزش و جوانان گیلان اظهار داشت: با وجود تمامی سختی هایی که امسال در حوزه ورزش داشته ایم، اداره کل ورزش و جوانان […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مریم بخشی، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در نشست شورای اداری که با حضور روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانها و روسای ستادی اداره کل ورزش و جوانان گیلان اظهار داشت: با وجود تمامی سختی هایی که امسال در حوزه ورزش داشته ایم، اداره کل ورزش و جوانان گیلان در بسیاری از شاخص‌ها رشد ۷ تا ۱۰ درصدی را در ارزیابی های وزارتخانه اخذ کرده است و امیدواریم با جمع بندی‌هایی که صورت خواهد گرفت بتوانیم رتبه خوبی را در کشور داشته باشیم.

وی به سفر وزیر ورزش در هفته آتی به گیلان اشاره کرد و گفت: در سفر وزیر محترم ورزش می توانیم آورده‌های خوبی را برای استان داشته باشیم و ان‌شاءلله با حضور ایشان تعدادی از پروژه های ورزشی که بسیار پرهزینه و جزء پروژ ههای بزرگ ورزشی استان هستند و سالهای متمادی از شروع ساخت آنها میگذرد به بهره برداری خواهند رسید.

بخشی عنوان کرد: سیاست حال حاضر این است که اماکن موجود ورزشی را که در اکنون در اختیار داریم با حداقل امکانات به روز کنیم چون ساخت مجموعه های ورزشی جدید نیازمند صرف هزینه بسیار بالایی است.

وی از افتتاح ۱۲ پروژه ی ورزشی در ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: این تعداد افتتاح در دهه فجر بی سابقه می باشد.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن مسابقات بین المللی وزنه برداری جام نامجو تصریح کرد: برای مسابقات وزنه برداری جام نامجو از اعتبارات ورزشی استان استفاده نشده است و ۱۰۰ درصد بودجه از حوزه ملی اختصاص داده شده و اگر این مسابقات برگزار نمی شد این بودجه به استان تعلق نمی گرفت.

بخشی با بیان اینکه تجهیز سالن مسابقات بر اساس تکنولوژی روز باید صورت گیرد، گفت: فیبر نوری از مخابرات برای نخستین بار به یک مکان ورزشی استان، ورزشگاه شش هزار نفره شهدای رشت محل برگزاری مسابقات جام نامجو تعلق گرفت تا بتوانیم به راحتی پخش مستقیم بازیها را داشته باشیم.

وی از روسای ادارات ورزش شهرستانها خواست اماکن ورزشی خود را به روز کنند و در این زمینه اظهار داشت: با بروز شدن اماکن ورزشی می توانیم میزبانی رقابتهای بین المللی را در شهرستانها نیز داشته باشیم.

بخشی همچنین افزود: اعتبارات لازم برای تکمیل هرچه سریعتر استخر کوثر رشت از وزارت ورزش اخذ شده و در آینده نزدیک شاهد بهره برداری این استخر خواهیم بود.

سهیلا یاورمسرور سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان نیز در این نشست گفت: در دهه فجر در حوزه جوانان بیش از ۳۵۰ برنامه انجام می شود.

وی تاکید کرد: از روسای ادارات ورزش شهرستانها در خواست می کنم تا از خیرین ورزشی نیز در انجام فعالیت های ورزشی و عمرانی خود بهره گیری کنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار