🗣دکتر بختیار خبر داد: 108 نفر در ایام نوروز طی 4870 مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرزانه احمدی خولکی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 12 آوریل 2018 | 16:43 ب.ظ
🗣دکتر بختیار خبر داد:  108 نفر در ایام نوروز طی 4870 مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی  به مراجع قضایی معرفی شدند. درفک خبر 👤  دکتر صمد بختیار مدیر شبکه  بهداشت و درمان شهرستان رودبار در خصوص خدماتی که طول ایام عید نوروز در حوزه درمان شهرستان رودبار صورت گرفته است گفت: ♦️ از ابتدای تعطیلات  در آخرین روزهای اسفند سال گذشته ضمن نظارت دقیق و سرکشی های مداوم از تمامی بیمارستان ها و مراکز خدمات درمانی […]

درفک خبر

👤  دکتر صمد بختیار مدیر شبکه  بهداشت و درمان شهرستان رودبار در خصوص خدماتی که طول ایام عید نوروز در حوزه درمان شهرستان رودبار صورت گرفته است گفت:

♦️ از ابتدای تعطیلات  در آخرین روزهای اسفند سال گذشته ضمن نظارت دقیق و سرکشی های مداوم از تمامی بیمارستان ها و مراکز خدمات درمانی شهرستان، در ساعات مختلف شبانه روز بهمراه فرماندار رودبار از بیمارستان ها و اورژانس های شهرستان بازدید شد تا از نزدیک کیفیت خدمات مراکز درمانی را مورد بررسی قرار داده و مشکلات احتمالی را رفع نماییم و بتوانیم برای مردم شهرستان رودبار خدمات ایده آلی را ارائه نماییم.

👤 بختیار در ادامه با بیان اینکه در ایام نوروز 97 تعداد ۵۲۸۶ نفر در سطح بیمارستان های شهرستان رودبار مورد پذیرش قرار گرفته اند اظهار داشت:

♦️ 4084 نفر درسطح شهرستان طی ایام عید در مراکز خدمات درمانی ویزیت شده اند.

👤 دکتر صمد بختیار تصریح نمود:
♦️ در طول مدت ایام نوروز تعداد 64 نفر برای مشاوره ازدواج، پنج مورد جراحی زنان، زایمان طبیعی چهار مورد، زایمان سزارین 14 مورد، دیالیز 174 مورد و 641 مورد مراجعه به آزمایشگاه بیمارستان ها صورت گرفته است.

👤 این مقام مسئول با اشاره به نظارت دقیق بر مراکز فروش مواد غذایی در سطح شهرستان اظهار داشت:

♦️ در طول این مدت 4870 مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در شهرستان رودبار صورت گرفت که 608 مورد بازدید از اماکن عمومی، 186 مورد اماکن بین راهی و 330 مورد بازدید از منابع آب بوده است که در طی این بازدیدها 108 مورد به تعزیزات معرفی شدند و 38 مورد نیز منجر به تعطیلی و غیرفعال شدن اماکن گشت. وی افزود: در این بازدید ها 389 مورد نیز منجر به صدور اخطاریه بحرانی و غیربحرانی شد.

👤 مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودبار در ادامه با تشریح نمونه برداری ها در طول ایام نوروز اظهار داشت:

♦️ 229 مورد نمونه برداری آب، 3880 مورد کلر سنجی آب، 174 مورد نمونه برداری نان و 96 مورد نمونه برداری مواد غذایی در طول ایام نوروز طی بازدید ماموران شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودبار صورت گرفته است.

👤 وی در پاین افزود:
♦️ در مجموع طول این مدت 4870 بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در شهرستان رودبار صورت گرفت که در نهایت 6100 کیلوگرم از انواع موادغذایی معدوم و تعداد 108 نفر ضمن تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

//اسپرو //

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار