در پی تفاهم وزارت راه و شهرسازی و آموزش و پرورش مقرر شد:

فرهنگیان فاقد خانه، تا سه سال آینده صاحب خانه می‌شوند

علی رضائی
تاریخ انتشار: شنبه 23 نوامبر 2019 | 13:46 ب.ظ
فرهنگیان فاقد خانه، تا سه سال آینده صاحب خانه می‌شوند به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ «محمد اسلامی» امروز شنبه پس از امضای تفاهم نامه همکاری در حوزه مسکن که بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت آموزش و پرورش به امضا رسید، گفت: برای نخستین‌بار است که به صورت انبوه برای حل مساله خانه فرهنگیان اقدام می‌شود. وی افزود: از تمام دستگاه‌ها تقاضا […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ «محمد اسلامی» امروز شنبه پس از امضای تفاهم نامه همکاری در حوزه مسکن که بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت آموزش و پرورش به امضا رسید، گفت: برای نخستین‌بار است که به صورت انبوه برای حل مساله خانه فرهنگیان اقدام می‌شود.

وی افزود: از تمام دستگاه‌ها تقاضا داریم که وزارتخانه های راه و آموزش و پرورش را برای رسیدن به هدف ساخت ۱۷۰ هزار واحد مسکونی حمایت کنند.

اسلامی با اعلام این خبر که فرهنگیان فاقد خانه تا سه سال آینده صاحب خانه می‌شوند، گفت: آن دسته از فرهنگیان که در استان‌های مختلف در سامانه اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند، در اولویت قرار دارند.

وی افزود: وزارت آموزش و پرورش ۲ هفته فرصت دارد تا اسامی دقیق فرهنگیان فاقد مسکن را به وزارت راه اعلام کرده و همچنین اطلاع دهد که در کدام استان‌ها کارکنان آموزش و پرورش بیشتر فاقد مسکن هستند.

وزیر راه همچنین با اعلام اینکه الگوی موفق ساخت شهرک‌های فرهنگیان در نقاط مختلف کشور بر اساس این تفاهم‌نامه تکرار می‌شود، گفت: تعاونی‌های مسکن وزارت آموزش و پرورش که دچار مشکل حقوقی نباشند نیز برای ساخت و احداث مسکن به کار گرفته می‌شوند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار