برای سومین بار متوالی؛

انتخابات ریاست هیات فوتبال استان گیلان به تعلیق افتاد

F.ah.kh
تاریخ انتشار: جمعه 22 نوامبر 2019 | 07:54 ق.ظ
انتخابات ریاست هیات فوتبال استان گیلان به تعلیق افتاد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ فرزاد سیری دبیر مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان گیلان در خصوص لغو انتخابات اظهار کرد: مسئولین فدراسیون فوتبال با بنده تماس گرفته و خبر از لغو انتخابات هیات فوتبال گیلان بنا به دلایلی نامعلوم دادند. خبرگزاری فارس در این خصوص نوشت طبق شنیده‌ها به درخواست «مریم بخشی» مدیرکل […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ فرزاد سیری دبیر مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان گیلان در خصوص لغو انتخابات اظهار کرد: مسئولین فدراسیون فوتبال با بنده تماس گرفته و خبر از لغو انتخابات هیات فوتبال گیلان بنا به دلایلی نامعلوم دادند.

خبرگزاری فارس در این خصوص نوشت طبق شنیده‌ها به درخواست «مریم بخشی» مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان، انتخابات هیئت فوتبال گیلان برای بار سوم لغو شد و قرار است این انتخابات جمعه آتی برگزار شود!

گفتنی است انتخابات هیات فوتبال گیلان قرار بود دوازدهم آبان برگزار شود که به روز سیزدهم آبان موکول شد  اما به دلیل همزمانی با راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی این انتخابات یک بار دیگر به تعلیق افتاد و روز سی ام آبان ماه برای  این امر انتخاب شد ولی بازهم شاهد لغو این انتخابات هستیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار