با حضور کلیه اعضای کارگروه فرمانداری رودبار؛

سومین نشست کار گروه مدیریت پسماند در شهرستان رودبار برگزار شد

M.R.M
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 19 نوامبر 2019 | 18:45 ب.ظ
سومین نشست کار گروه مدیریت پسماند در شهرستان رودبار برگزار شد درفک خبر/ سومین نشست کار گروه مدیریت پسماند شهرستان رودبار با حضور کلیه اعضای کار گروه د فرمانداری رودبار تشکیل شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ رامین حسین زاده رئیس محیط زیست شهرستان رودبار در این باره گفت: از مهمترین موضوعاتی که در این نشست بعنوان سومین نشست تخصصی کارگروه پسماند در رودبار […]

درفک خبر/ سومین نشست کار گروه مدیریت پسماند شهرستان رودبار با حضور کلیه اعضای کار گروه د فرمانداری رودبار تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ رامین حسین زاده رئیس محیط زیست شهرستان رودبار در این باره گفت: از مهمترین موضوعاتی که در این نشست بعنوان سومین نشست تخصصی کارگروه پسماند در رودبار در سال ۹۸ برگزار شد میتوان به پیگیری مصوبات قبلی از جمله محصور سازی جایگاههای زباله شهرهای منجیل و لوشان، تاکید بر اجرای فراگیرتر طرحهای تفکیک از مبدا و آموزش شهروندان اشاره نمود.

حسین زاده در ادامه گفت: در این نشست مقرر شد تا بخشداریها از ظرفیت سمن های فعال در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی به نحو مطلوب تر جهت مبحث آموزش روستاییان استفاده نمایند.

در این نشست حسین زاده دبیر کارگروه آمادگی کامل محیط زیست را برای ایجاد هماهنگی بین سمن ها و دستگاههای در راستای اجرای هرچه بهتر قانون مدیریت پسماند و آموزش و تنویر افکار عمومی اعلام نمود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار