محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار:

خاطرات گرانسنگ رزمندگان رودباری دوران دفاع مقدس باید جمع آوری و تدوین گردد

صابر کریمی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 13 نوامبر 2019 | 11:02 ق.ظ
خاطرات گرانسنگ رزمندگان رودباری دوران دفاع مقدس باید جمع آوری و تدوین گردد به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر فرماندار رودبار در جلسه تکریم و معارفه رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران رودبار: خاطرات گرانسنگ رزمندگان رودباری دوران دفاع مقدس باید جمع آوری و تدوین گردد محمد صالح ضیایی در جلسه تکریم و معارفه رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران رودبار که با حضور مدیر کل […]

به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر فرماندار رودبار در جلسه تکریم و معارفه رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران رودبار: خاطرات گرانسنگ رزمندگان رودباری دوران دفاع مقدس باید جمع آوری و تدوین گردد
محمد صالح ضیایی در جلسه تکریم و معارفه رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران رودبار که با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور یثارگران گیلان برگزار شد گفت: خاطرات گرانسنگ رزمندگان رودباری دوران دفاع مقدس باید جمع آوری و تدوین گردد.
وی افزود: فرهنگ شهید و شهادت از ارزنده ترین راهبردهای سعادتمندی و عاقبت بخیری و آرزوی همه موحدان است که برای حفظ و انتقال آن به نسلهای آینده باید تلاش جدی داشته باشیم.
ضیایی گفت: علاوه بر جمع آوری خاطرات رزمندگان ساکن در شهرستان رودبار، با توجه به اینکه بخشی از ایثارگران این شهرستان در دیگر شهرستانها و استانها زندگی می کنند شناسایی آنها و جمع آوری خاطرات گرانسنگشان باید انجام شود.
وی خاطر نشان کرد: استقلال، آزادی و عظمت ایران اسلامی و هر چه داریم از شهدا و ایثارگریهای رزمندگان است و خانواده های معظم شهداء هم با حمایت و همراهی همیشگی خود از نظام اسلامی و دولت تدبیر و امید مسئولان را به خدمتگزاری و اهتمام در امور بیشتر ترغیب می کنند.
فرماندار با بیان اینکه حمایت از نظام اسلامی ، ولایت فقیه، ارزشها و فرهنگ غنی شهادت مورد تاکید و وصیت شهداء است یادآور شد: از تمام ظرفیتها و توانمان برای عمل به آرمان شهداء و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده های معظم شهداء بهره می گیریم.
وی همچنین از تمام کسانی که برای پیشرفت، توسعه و عمران و ارتقاء شهرستان رودبار گام بر می دارند قدردانی کرد و گفت: کار در رودبار عشق و علاقه می خواهد و در بنیاد شهید عشق و علاقه و ایثار و گذشت می خواهد.
در این نشست از زحمات افزون بر پنج ساله آقای عباس خیر و شر قدردانی شد و یوسف حسن پور به عنوان رئیس جدید اداره بنیاد شهید و امور ایثار گران رودبار معرفی شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار