مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان خبر داد؛

زمان صدور مجوز شکار پرندگان اعلام شد

M.R.M
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 15 اکتبر 2019 | 21:46 ب.ظ
زمان صدور مجوز شکار پرندگان اعلام شد با ابلاغ دستور العمل مربوط به صید و شکار از سوی سازمان حفاظت محیط زیست، شکارچیان مجاز، مي توانند از 28 مهر ماه جاري ، اقدام به اخذ پروانه شکار کنند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر،  مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان با اعلام این مطلب گفت: پروانه شکار از ۲۸ مهرماه جاري به […]

با ابلاغ دستور العمل مربوط به صید و شکار از سوی سازمان حفاظت محیط زیست، شکارچیان مجاز، مي توانند از 28 مهر ماه جاري ، اقدام به اخذ پروانه شکار کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر،  مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان با اعلام این مطلب گفت: پروانه شکار از ۲۸ مهرماه جاري به صورت محدود در دفاتر پیشخوان دولت صادر می شود و اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان در هماهنگی با دامپزشکی استان نسبت به پایش  مشترک در خصوص احتمال شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان عمل خواهد کرد و در صورت مشاهده موارد مشكوك و تاييد و اعلام دامپزشکی مبنی بر شیوع بیماری، صدور پروانه های شکار متوقف و مجوز های صادر شده لغو  خواهد شد.
قربانعلي محمدپور افزود بر اساس اختیارات در نظر گرفته شده در ابلاغیه سازمان حفاظت محیط زیست، شکارچیان مجاز خواهند بود تا صرفا در روزهای پنجشنبه و جمعه در هر سفر یا روز شکار، از پرندگان خشکی زی نظیر کبک تا سه  قطعه و از پرندگان آبزی مجاز تا چهار قطعه را شکار كنند.
لازم به ذكر است در سال هاي گذشته به دلیل شیوع بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان، صدور پروانه شکار از سوی سازمان حفاظت محیط زیست متوقف شده بود.
محمدپور با تاكيد بر لزوم رعايت موازين قانوني از شكارچيان خواست تا با اطلاع كامل از قوانين شكار و استفاده از سلاح شكاري نسبت به اين كار اقدام كنند تا با مشكل مواجه نشوند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار