به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

مراسم تجلیل از ایثار گران ، جانبازان و خانواده شهداء شرکت سیمان خزر برگزار گردید.

صابر کریمی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 24 سپتامبر 2019 | 14:56 ب.ظ
مراسم تجلیل از ایثار گران ، جانبازان و خانواده شهداء شرکت سیمان خزر برگزار گردید. به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر به نقل از روابط عمومی سیمان خزر،در این مراسم مهندس سید هوشنگ خلفوندی مدیرعامل شرکت سیمان خزر با اشاره به اینکه پاسداشت هفته دفاع مقدس یادآوری روزها. دفاع پیر , جوان. و همه احاد ملت از کیان کشور در دفاع مقدس می باشد، گفت: امروز برای تداوم پیروزی در […]

به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر به نقل از روابط عمومی سیمان خزر،در این مراسم مهندس سید هوشنگ خلفوندی مدیرعامل شرکت سیمان خزر با اشاره به اینکه پاسداشت هفته دفاع مقدس یادآوری روزها. دفاع پیر , جوان. و همه احاد ملت از کیان کشور در دفاع مقدس می باشد، گفت: امروز برای تداوم پیروزی در جنگ اقتصادی پیش رو باید وحدت، همدلی، ایثار و همکاری در جامعه حاکم گردد.

وی با بیان این مطلب که امروز ایثارگری پایان نیافته و این روزها، روز مقاومت در جنگ اقتصادی ظالمانه کنونی. ایثار محسوب می شود،  گفت: امروز معنای ایثار، خوب کارکردن، درست کار کردن و درستکاری است و کار در صنعت سیمان باید ایمن، خوب و استاندارد باشد و این یک نوع ایثار می باشد.

وی هشت سال دفاع مقدس را دوران آزمایش بزرگ الهی خواند و گفت: کسانی که در میدان جنگ جانفشانی کردند، افتخار دنیا و آخرت را کسب نمودند، جانبازان دلاور، هیچ گاه مسئولیت خود را تمام شده تلقّی نمی‌کنند و تا لحظه وصال به جهاد و کوشش مشغولند، جانبازان در صحنه حضور یافته اند تا مشعل فروزان ارزش‌های الهی را مشتعل‌تر نمایند و راهنمای جامعه و جوانان به سوی سعادت باشند.

خلفوندی در ادامه با اشاره به فداکاری و دلاوری‌های ایثارگران در پاسداشت ارزش‌های انقلاب و هشت سال دفاع مقدس گفت: چنانچه مقصود انسان مشخص و جاودانه باشد، ورود به ناملایمات، بخشی از دستیابی فرد به هدف شده و رسیدن به آن آسان‌تر می‌شود، یکی از مولفه‌های رشد در تقویت روحیه بشر، امیدواری به خداوند سبحان است، اهمال و کم‌توجهی انسان نسبت به مسئله امیدواری، موجب غضب می‌شود
درپایان مراسم از از خانواده شهدا , و مدافع حرم شرکت و رزمندگان دوران ۸ سال دفاع مقدس با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تقدیر شد.

شایان ذکر است این مراسم با حضور جناب سرهنگ پور حیدری فرمانده بسیج کارگری سپاه قدس گیلان و جناب سروان عبدی فرمانده بسیج کارگری شهرستان رودبار و جمعی ازمدیران و کارکنان شرکت سیمان خزر در محل نمازخانه شرکت برگزار گردید.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار