به مناسبت هفته دولت؛

مسابقات والیبال ویژه بانوان در شهرستان رودبار برگزار شد.

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 28 آگوست 2019 | 19:05 ب.ظ
مسابقات والیبال ویژه بانوان در شهرستان رودبار برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ به مناسبت هفته دولت یک دوره مسابقات والیبال ویژه بانوان در سالن ورزشی شهدای رودبار برگزار شد. در این مسابقات که به مدت دو روز انجام شد؛ چهار تیم منجیل به مربیگری خانم کلهر ، رودبار با هدایت خانم فربوس، تیم پرواز رستم آباد با مربیگری هنگامه جعفری […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ به مناسبت هفته دولت یک دوره مسابقات والیبال ویژه بانوان در سالن ورزشی شهدای رودبار برگزار شد.
در این مسابقات که به مدت دو روز انجام شد؛ چهار تیم منجیل به مربیگری خانم کلهر ، رودبار با هدایت خانم فربوس، تیم پرواز رستم آباد با مربیگری هنگامه جعفری و تیم لوشان تحت هدایت خانم یوسفی حضور داشتند.

در رقابتهای روز اول و در بازی اول تیم های رودبار و رستم آباد به مصاف هم رفتند که تیم پرواز راهی فینال شد و در مصاف تیم های لوشان و منجیل، تیم لوشان برنده شد.
در مسابقه رده بندی، تیم رودبار سوم شد و در فینال رقابتها تیم لوشان با شکست تیم پرواز به مقام اول رسید.
در پایان این رقابتها و با حکم غلامی، رئیس هیئت والیبال شهرستان رودبار؛ خانم هنگامه جعفری(مربی تیم رستم آباد) به سمت رئیس هیئت ‌استعدادیابی شهرستان، خانم محبوبه فربوس ( مربی تیم رودبار) به عنوان نائب رئیس هیات والیبال، خانم زینب کلهر(مربی تیم منجیل) به سمت دبیر هیئت والیبال و خانم مریم یوسفی (مربی تیم لوشان) به عنوان رئیس کمیته داوران شهرستان رودبار منصوب شدند.

«کپی خبر بدون ذکر منبع ممنوع»

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار