احدی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان خبر داد:

کشف 50 کیلوگرم ترياك در منجیل از قاچاقچیان فعال در استان

F.ah.kh
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 6 آگوست 2019 | 06:04 ق.ظ
کشف 50 کیلوگرم ترياك در منجیل از قاچاقچیان فعال در استان به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ ” احداله احدی ” با اعلام اين خبر گفت: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان در پی دريافت گزارش مردمی از فعاليت یک قاچاقچی در زمينه تهيه و توزيع موادمخدر در سطح استان مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور كار قرار دادند. اين مقام انتظامی با […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ ” احداله احدی ” با اعلام اين خبر گفت: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان در پی دريافت گزارش مردمی از فعاليت یک قاچاقچی در زمينه تهيه و توزيع موادمخدر در سطح استان مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور كار قرار دادند.

اين مقام انتظامی با بيان اينكه ماموران پليس با انجام تحقیقات از صحت موضوع اطمينان حاصل كردند، افزود: پس از تعقيب و مراقبت انجام شده توسط ماموران پليس مبارزه با موادمخدر خودور سواری پرايد متهم در شهر منجيل شهرستان رودبار شناسايی و متوقف شد.

وي اظهار داشت: در بازرسی از خودرو مورد نظر50 كيلوگرم موادمخدر از نوع ترياك كشف و متهم 38 ساله به همرا 3 نفر از همدستانش كه 2 خانم 26 و 40 ساله و يك مرد 47 ساله‌ بودند دستگير شدند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان در پايان با اشاره به اينكه متهمان پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله به پلیس 110 اطلاع دهند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار