فرماندار رودبار در دیدار و نشست مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان بیان کرد:

هر قدر در امر آموزش و فرهنگسازی هزینه کنیم جامعه ای توانمند تر خواهیم داشت.

F.ah.kh
تاریخ انتشار: یکشنبه 28 جولای 2019 | 11:58 ق.ظ
هر قدر در امر آموزش و فرهنگسازی هزینه کنیم جامعه ای توانمند تر خواهیم داشت. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ فرماندار رودبار در دیدار و نشست مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان: کانون پرورش فکری کودکان در لوشان و بخشهای عمارلو و خورگام هم خدمات و برنامه های خود را داشته باشد محمد صالح ضیایی افزود: عدالت اجتماعی اقتضا می کند سرانه و سبد فرهنگی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ فرماندار رودبار در دیدار و نشست مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان: کانون پرورش فکری کودکان در لوشان و بخشهای عمارلو و خورگام هم خدمات و برنامه های خود را داشته باشد
محمد صالح ضیایی افزود: عدالت اجتماعی اقتضا می کند سرانه و سبد فرهنگی به صورت متوازن توزیع گردد و کانون پرورش فکری کودکان در لوشان و بخشهای عمارلو و رحمت آباد خدمات و برنامه های خود را داشته باشد.
وی گفت: کارهای فرهنگی تاثیرات خود را بهتر خود را نشان می دهد و هر قدر در امر آموزش و فرهنگسازی هزینه کنیم جامعه ای توانمند تر ، شادابتر و فهیم تر خواهیم داشت.
فرماندار رودبار گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بهره گیری از صاحب نظران بومی، شناخت نیازها و آسیب های کودکان و نوجوان و استفاده از مربیان توانمد تلاش می کند نسل خوبی را تربیت و در آینده پدران و مادران خوبی را به جامعه تحویل نماید و سه مرکز رودبار، منجیل و رستم آباد هم در این زمینه در اهتمام لازم را دارند.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکتن و نوجوانان گیلان هم گفت: کانون با استفاده از افراد صاحبنظر در بسیاری از شاخصهای فرهنگی و خدمتگزاری به شربف ترین و نجیب ترین افراد جامعه یعنی کودکان و نوجوانان بهترین عملکرد را دارد.
اسفندیار ضیایی افزود: بهترین و مؤثرترین دورانی که می توان رشد و بالندگی و توسعه داشته باشد توجه به کودکان و نیازهای آنها است.
وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب گفت: امروز نگاه این است که جوانانی را را تربیت کنیم که مسئولیت پذیر، مومن، انقلابی، دان، کاردان و امیدوار به آینده داشته باشیم، از گذشته و تجربیات درس بگیریم برای جهاد علمی کودکان و نوجوانان باید تدبیر کنیم.
ضیایی گفت:گیلان 31 مرکز ثابت و 5 مرکز سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دارد و اولین مرکز سیار کانون پرورش فکری این استان در رودبار راه اندازی شد که در رستم آباد شمالی و رحمت آباد و بلوکات فعالیت می کند.
تصمیم گیری در خصوص بسط فعالیتهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مناطق مختلف شهرستان، راه اندازی اتاق بازی، بهره مندی از تریلی سیار اعزامی از تهران، برگزاری جشنواره های کودک و نوجوان، پیگیری راه اندازی کانون پرورش فکری لوشان، ارائه خدمات زبان، سالن سینمای کانون در رستم آباد از جمله اهم مواردی بود که در نشست امروز مورد اتفاق نظر قرار گرفت.
همچنین از زحمات سی ساله خانم لاله آروین قدردانی و خانم فاطمه حسنلو به عنوان رئیس جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رودبار معرفی شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار