مسئول سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان خبر داد:

 اولین دوره تخصصی سواد فضای مجازی با محوریت خانواده در گیلان برگزار می‌شود

علی رضائی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 10 جولای 2019 | 08:55 ق.ظ
 اولین دوره تخصصی سواد فضای مجازی با محوریت خانواده در گیلان برگزار می‌شود به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سجاد ستوده مسئول سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان در گفت‌وگو با گیلان‌پرس با بیان اهمیت سواد فضای مجازی برای حفظ کانون خانواده اظهار داشت: اولین دوره تخصصی سواد فضای مجازی با محوریت خانواده، ویژه پدرها، مادرها و مربیان در گیلان برگزار می‌شود. وی افزود: با توجه به […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سجاد ستوده مسئول سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان در گفت‌وگو با گیلان‌پرس با بیان اهمیت سواد فضای مجازی برای حفظ کانون خانواده اظهار داشت: اولین دوره تخصصی سواد فضای مجازی با محوریت خانواده، ویژه پدرها، مادرها و مربیان در گیلان برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به فراگیری روزافزون ساحت‌های مختلف فضای مجازی به خصوص افزایش ضریب اهمیت این موضوع در تربیت فرزند در دنیای امروز، افزایش سطح توانمندی کاربردی خانواده‌ها در این زمینه از اهمیت به سزایی برخوردار است.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سرفصل‌های این دوره که همگی مبتنی بر نیازهای خانواده امروزی طراحی شده است شامل زیرعنوان های متنوعی است که توسط اساتید این دوره ارائه خواهند شد افزود: تربیت رسانه‌ای فرزند، سبک‌های تربیتی در فضای مجازی، مدیریت رسانه و فضای مجازی در خانواده، رسانه، فضای مجازی و سبک زندگی خانواده، خودمراقبتی و خودکنترلی در فضای مجازی، بازی‌های رایانه‌ای و تربیت فرزند و تکنیک‌های پرورش تفکر نقاد در کودک سرفصل‌های آموزشی این دوره سواد رسانه‌ای خواهد بود.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه قدس گیلان ادامه داد: علاقه‌مندان برای ثبت نام در این دوره می‌توانند با شماره ۰۹۱۱۸۴۰۰۲۵۵ تماس بگیرند و یا با پیام به آیدی تلگرامی @savadgil با مسئولان برگزاری دوره ارتباط بگیرند و یا با مراجعه به آدرس اینترنتی سامانه ثبت نام آنلاین دوره‌های آموزشی yon.ir/savadgil نسبت به ثبت نام در دوره اقدام کنند.

ستوده با بیان اینکه هزینه ثبت نام برای دوره ۱۰۰ هزار تومان است گفت: این دوره با حضور اساتید کشوری و استانی به شکل هفتگی و حضوری در رشت برگزار می‌شود و آخرین‌مهلت ثبت نام برای دوره 4 مرداد است.

وی در پایان گفت: برای برگزاری این دوره، معاونت فضای مجازی صدا و سیمای مرکز گیلان، سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان و سازمان فضای مجازی سراج و پلیس فتا استان مشارکت خواهند داشت.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار