شنیدها حاکیست؛

استاندار گیلان تغییر می کند؟

M.R.M
تاریخ انتشار: دوشنبه 24 ژوئن 2019 | 11:30 ق.ظ
استاندار گیلان تغییر می کند؟ به گزارش درفک خبر در ماه های اخیر زمزمه هایی مبنی بر تغییر مصطفی سالاری در محافل سیاسی و رسانه ای استان بارها به گوش رسیده است. اینبار خبرهای موثق حاکی از این میباشد که تغییر استاندار گیلان در دستور کار وزیر کشور قرار گرفته است و بزودی مصطفی سالاری از سمت خود برکنار و […]

به گزارش درفک خبر در ماه های اخیر زمزمه هایی مبنی بر تغییر مصطفی سالاری در محافل سیاسی و رسانه ای استان بارها به گوش رسیده است.

اینبار خبرهای موثق حاکی از این میباشد که تغییر استاندار گیلان در دستور کار وزیر کشور قرار گرفته است و بزودی مصطفی سالاری از سمت خود برکنار و شخص دیگری بعنوان استاندار گیلان منصوب خواهد شد.
پیش از این جمال عارف معاون سیاسی وزیر کشور از تغییر برخی از استانداران خبر داده بود و اظهار کرده بود که در برنامه وزارت کشور تغییر برخی استانداران در دستور کار است اما تعدادشان کم بوده ولی به قطع و یقین انجام خواهد شد.
گفتنی است مصطفی سالاری پانزدهمین استاندار گیلان بوده که پیش از این استانداری بوشهر را در کارنامه خود داشته و در مدت یک سال نیم سکانداری استانداری گیلان عملکرد ،انتصابات و مواضع وی بارها مورد انتقاد نمایندگان مجلس و جریانات سیاسی قرار گرفته است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار