فرماندار رودبار در جمع دهیاران بخش خورگام گفت:

خدمات دولت تدبیر و امید در دوحوزه گازرسانی و راه سازی بی سابقه است

مجیدرضایی ماشمیانی
تاریخ انتشار: یکشنبه 16 ژوئن 2019 | 09:23 ق.ظ
خدمات دولت تدبیر و امید در دوحوزه گازرسانی و راه سازی بی سابقه است به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛فرماندار رودبار: خدمات دولت تدبیر و امید در دوحوزه گازرسانی و راه سازی بی سابقه است محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در جمع دهیاران بخش خورگام گفت: خدمات زیر ساختی دولت تدبیر و امید به ویژه در دوحوزه گازرسانی و راه سازی بی سابقه و ماندگار است. وی با […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛فرماندار رودبار: خدمات دولت تدبیر و امید در دوحوزه گازرسانی و راه سازی بی سابقه است
محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در جمع دهیاران بخش خورگام گفت: خدمات زیر ساختی دولت تدبیر و امید به ویژه در دوحوزه گازرسانی و راه سازی بی سابقه و ماندگار است.
وی با بیان اینکه مهاجرت معکوس به روستاهای شهرستان رودبارآغاز شده است تصریح کرد: مشکل زیر ساختها باید با شرایط موجود رفع شود و در روستاهایی که آب، برق،گاز، تلفن و خدمات بنیاد مسکن برای ۸۵ خانوار است ولی اکنون با مهاجرت معکوس جمعیت آن به۱۵۰خانوار رسیده است پس باید زیرساختها هم متناسب با ۱۵۰خانوار آماده گردد.
فرماندار یادآور شد: اگر چه شرایط اقتصادی و اعتباری خوب نیست ولی دور تسلسل ایجاد شده هم برای مردم نگران کننده است به طوری که در بعضی موارد در ساخت و ساز داخل طرح هادی روستا استعلام هایی انجام می شودکه علاوه بر هدررفت زمان موجب نارضایتی مردم می شود در حالی که باید در ساخت و سازهای داخل طرح هادی روستا و طرح جامع تفصیلی شهر از استعلام های بی مورد پرهیز شود مگر اینکه واحد غیر مسکونی داخل طرح احداث شود.
ضیایی خاطرنشان کرد: عدم پیگیری دهیاران موجب شده است پیمانکاران گاز کنده کاری ها را به حالت اولیه برنگردانن درحالی که پیمانکاران هزینه ترمیم جاده ها و مسیرهای کنده شده را باد بپردازند.
وی از شوراها، دهیاران و بزرگان بخش خورگام خواست زمینها و اراضی روستاها را برای ساخت ویلا نفروشند و برای حفظ هویت تاریخی شهرستان مراقبت کنند و طرحهای پیشنهادی بوم گردی و گردشگری خود را برای برای تامین اعتبار جهت جذب گردشگر و ایجاد اشتغال ارائه نمایند.
ضیایی همچنین افزود: دربازدیدهای سرزده از ادارات میزان عملکرد و رضایتمندی مدیران را ارزیابی می کنیم و برای رسیدگی به امور روستاها نشست با دهیاران استمرار خواهد داشت.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار