مدیرکل دادگستری گیلان در نشست شورای حفظ بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی بیان کرد:

یکی از مشکلات گیلان کسانی است که مجوز برداشت شن و ماسه را دارند اما از جاهایی غیر مجاز برداشت می کنند!

M.R.M
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 13 ژوئن 2019 | 18:47 ب.ظ
یکی از مشکلات گیلان کسانی است که مجوز برداشت شن و ماسه را دارند اما از جاهایی غیر مجاز برداشت می کنند! درفک خبر/ مدیرکل دادگستری گیلان امروز در نشست شورای حفظ بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی گفت : یکی از مشکلات گیلان این است که کسانی که مجوز برداشت شن و ماسه را دارند از جاهایی غیر مجاز برداشت می کنند. احمد سیاووش پور افزود : باید جلوی فعالیت این افراد را گرفت. […]

درفک خبر/ مدیرکل دادگستری گیلان امروز در نشست شورای حفظ بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی گفت : یکی از مشکلات گیلان این است که کسانی که مجوز برداشت شن و ماسه را دارند از جاهایی غیر مجاز برداشت می کنند.
احمد سیاووش پور افزود : باید جلوی فعالیت این افراد را گرفت.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان هم با ارائه گزارشی از کارهای انجام شده در رودخانه های گیلان گفت : حریم رودخانه ها در گیلان از یک متر تا ۲۰متر تعریف شده است.
وحید خرمی افزود : نا آگاهی مردم از میزان حریم رودخانه موجب ساخت و سازهای غیر مجاز و خسارات زیاد در مواقع سیلاب می شود.
دادستان رشت خطاب به مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان گفت : از این شرکت انتظار داریم با کسانی که حرایم رودخانه ها را تصرف می کنند برخورد جدی اقدام جدی کند.
حجت الاسلام مصطفوی نیا با بیان اینکه ۱۵و نیم درصد از سواحل گیلان تصرف غیرقانونی شده است گفت : تنها 4 درصد از این تصرفات مردم انجام داده اند و بقیه کار نهادهای دولتی است.
وی تاکید کرد : باید با هر نهادی و اداره ای که سواحل را تصرف کرده اند برخورد قانونی شود.
گیلان ۵۴ رشته رودخانه دارد .

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار