امام جمعه رودبار در پایان راهپیمایی روز جهانی قدس گفت:

راهپیمای روز قدس در لبیک به فرمان ولایت و رهبری و ارزشهای دین است

F.ah.kh
تاریخ انتشار: جمعه 31 می 2019 | 13:06 ب.ظ
راهپیمای روز قدس در لبیک به فرمان ولایت و رهبری و ارزشهای دین است امام جمعه رودبار در پایان راهپیمایی روز جهانی قدس: راهپیمای روز قدس در لبیک به فرمان ولایت و رهبری و ارزشهای دین است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمدی امام جمعه رودبار در پایان راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: راهپیمای روز قدس و دیگر تجمعات و راهپیمایی ها در […]

امام جمعه رودبار در پایان راهپیمایی روز جهانی قدس: راهپیمای روز قدس در لبیک به فرمان ولایت و رهبری و ارزشهای دین است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمدی امام جمعه رودبار در پایان راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: راهپیمای روز قدس و دیگر تجمعات و راهپیمایی ها در لبیک به فرمان ولایت و رهبری و ارزشهای دین و ارزشهای اسلام انجام می شود.
وی افزود: هر قدمی که در این راه برداشته می شود دشمنان خشمگین می شوند، شعار امسال روز قدس هم معامله قرن است که انشالله شکست قرن برایشان ثبت خواهد شد و آرمان مردم فلسطین محقق خواهد شد.
امام جمعه رودبار یادآور شد: حضرت امام در اعلامیه ای فرمودند مسلمانان جهان باید روز قدس را روز همه مسلمین بلکه مستضعفین بدانند و تا رهایی مظلومان از زیر ستم قدرتمندان از پای ننشینند و این آرمان ماست.
وی با بیان اینکه این راهپیمایی روز قدس امسال چند پیام دارد گفت: اول وحدت و همدلی و همزبانی ملت و دولت که مردم ایران با همه سلایقی که دارند در موضوعات اساسی نظام وحدت دارند و رمز پیروزی ماهم از اول حرکت امام همین وحدت بود، پیام دوم پیام پیوند با ولایت و همراهی با رهبری انقلاب اسلامی است که پیام رهبر انقلاب هم دشمنی ظالم بودن و یاور مظلوم بودن است و سوم پیام نفرت از اسرائیل و به وجود اورندگان آن است.
سید محمدی گفت: مردم ایران از حامیان اسرائیل بیزارند و این بیزاری را در طول این چهل سال اعلام کرده اند و باز هم اعلام میکنند و پیام چهارم پیام مقاومت است که ملت ایران پای همه ارمانها و ارزشهای انقلاب خود ایستاده و ذره ای هم عقب نشینی نخواهد کرد و با قاطعیت در طول چهل سال اعلام کرده است.
وی همچنین گفت: هر جایی که پای آرمانها و ارزشها ایستادیم دشمن عقب نشینی کرد و همین چند روز هم دیدیم که ترامپ قدم به قدم عقب نشینی کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار