با حضور ضیایی فرماندار و سید محمدی امام جمعه رودبار؛

نخستین کمیسیون بانوان توانمند شهرستان رودبار برگزار شد

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 15 می 2019 | 16:42 ب.ظ
نخستین کمیسیون بانوان توانمند شهرستان رودبار برگزار شد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ صبح امروز با حضور فرماندار و امام جمعه شهرستان رودبار و جمع کثیری از بانوان توانمند شهرستان نخستین کمیسیون بانوان در سالن فرمانداری رودبار برگزار شد فرماندار رودبار در نشست کمیسیون بانوان گفت: دولت تدبیر و امید با نگاه اندیشمندانه در راستای تعهدات خود و تحقق مطالبات، مشارکت […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ صبح امروز با حضور فرماندار و امام جمعه شهرستان رودبار و جمع کثیری از بانوان توانمند شهرستان نخستین کمیسیون بانوان در سالن فرمانداری رودبار برگزار شد

فرماندار رودبار در نشست کمیسیون بانوان گفت: دولت تدبیر و امید با نگاه اندیشمندانه در راستای تعهدات خود و تحقق مطالبات، مشارکت زنان را در عرصه های اجتماعی و خصوصا مدیریتی افزونتر کرد.

ضیایی افزود: با پیروزی انقلاب، تغییر نگرش نسبت به زنان و تعالی و تکریم آنان از راهبردهای اساسی بنیانگذار جمهوری اسلامی و نظام قرار گرفت و زن به کرامت و شخصیت واقعی دست یافت و امام راحل در هیات اعزامی جمهوری اسلامی ایران به مسکو برای ابلاغ پیام تاریخی به گورباچف یک زن را همراه کرد.

وی با بیان اینکه علاقه، شوق و انگیزه بانوان در فعالیت های اداری ستودنی است گفت: پژوهش ها نشان داده است که اشتغال بانوان در ادارات هیچ تعارضی با نقش بانوان به عنوان همسر و مادر ندارد و نقش آفرینی زنان ایران در کانون گرم خانواده و اجتماع و اشتغال الگویی مناسب برای دیگر جوامع است.

ضیایی با قدردانی از زحمات و اهتمام ویژه بانوان در ادارات و سازمانها گفت: زنان شاغل در ادارات با تیزبینی و عمق نگری که دارند در تصمیم سازیها و تصمیم گیریها، بهترین شیوه ها و راهکارها را می توانند داشته باشند.
فرماندار تاکید کرد: با توانمندی که در تک تک شما وجود دارد انتظار داریم در شرایط حساس کنونی کشور همچنان پرتوان و باانگیزه به انجام امور بپردازید و ایده ها و طرحهای مناسب چابک سازی در ادارات و همگرایی و هم افزایی جهت خدمات دهی مطلوب تر را به ما ارائه دهید.

ضیایی خاطر نشان کرد: یکی از نگاه های ویژه استاندار گیلان برای اشتغال استفاده از ظرفیت بوم گردی است، بانوان به ما کمک نموده و با ارائه طرح وارد میدان شوند تا این طرح را رونق و کیفی سازی کنیم و بافت سنتی، هنجارها و شعائر را نیز در روستاها حفظ کنیم.

ضیایی با اشاره به مفاخر بانوی شهرستان رودبار گفت: شهیده معظم رقیه رضایی لایه جوان ترین شهید جمعه خونین حج ۶۶، سارا خوش جمال فکری نخستین بانوی ایرانی کسب کننده سهمیه المپیک، فاطمه اعتدادی ماشین گلزنی تیم ملی فوتسال بانوان، مینا حسنی مربی و عضو تیم ملی هاکی بانوان و زنان موفق دیگر از افتخارات این شهرستان هستند.

فرماندار همچنین تقویت خدمات مشاوره ای، حضور پررنگ بانوان در سمن ها به ویژه زیست محیطی و مشارکت در جشنواره های بومی و محلی و اقوام را خواستار شد.

امام جمعه رودبار نیز در سخنانی در جلسه ستاد کمیسیون بانوان، اظهار داشت: اسلام به حضور زنان اعتقاد دارد، بانوان نیمی از اجتماع هستند و سعادتمندی نیم دیگر جامعه را هم بانوان می توانند رقم بزنند.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن سید محمدی افزود: از آسیب های اجتماعی پیشگیری کنیم و آسیب ها را به بحران تبدیل نکنیم.

وی با بیان اینکه برای نشاط زنان کار شود گفت: اگر مادر نشاط داشته باشد به خانواده منتقل می شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار