مدیرکل میراث فرهنگی گیلان خبر داد:

ریزش مسافران نوروزی/ ورود مسافر به گیلان 8 درصد کاهش یافته است!

F.ah.kh
تاریخ انتشار: یکشنبه 24 مارس 2019 | 07:42 ق.ظ
ریزش مسافران نوروزی/ ورود مسافر به گیلان 8 درصد کاهش یافته است! به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ شهرود امیرانتخابی با بیان اینکه گیلان استانی گردشگرپذیر است که در تعطیلات نوروزی پذیرای مسافران بسیاری از اقصی نقاط کشور است گفت: از ۲۷ اسفند سال گذشته تا ۲ فروردین امسال ۴۰۲ هزار و ۱۷۰ خودرو وارد استان شده و در محورهای مواصلاتی گیلان تردد کردند. مدیرکل میراث […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ شهرود امیرانتخابی با بیان اینکه گیلان استانی گردشگرپذیر است که در تعطیلات نوروزی پذیرای مسافران بسیاری از اقصی نقاط کشور است گفت: از ۲۷ اسفند سال گذشته تا ۲ فروردین امسال ۴۰۲ هزار و ۱۷۰ خودرو وارد استان شده و در محورهای مواصلاتی گیلان تردد کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان افزود: این تعداد تردد چهار و ۹۷ صدم درصد نسبت به مدت مشابه نوروز گذشته کاهش داشته است.

وی با اشاره به مسافران ورودی استان در این بازه زمانی تصریح کرد: طی این پنج روز یک میلیون و ۸۱۲ هزار و ۶۱۰ مسافر وارد استان شدند که با کاهش هشت و ۶۴ صدم درصدی همراه بوده است.

امیرانتخابی از اقامت ۵۷۴ هزار و ۳۶۳ نفر شب در سراسر استان خبر داد و اظهارداشت: ماندگاری مسافر در استان با توجه به کاهش تعداد مسافر، ۵۹ و ۵۵ صدم درصد کاهش دارد.

وی با اشاره به بازدید ۴۰ هزار و ۶۴۶ نفر از موزه‌ها و بناهای تاريخی و مراکز تفریحی سرگرمی استان گفت: درصد اشغال تأسيسات اقامتی ثابت تحت پوشش اداره کل ۵۰و ۱۹ صدم درصد است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار