اطلاعیه شرکت آب منطقه‌ای گیلان

از سفیدرود فاصله بگیرید!

F.ah.kh
تاریخ انتشار: دوشنبه 18 مارس 2019 | 13:25 ب.ظ
از سفیدرود فاصله بگیرید! اطلاعیه شرکت آب منطقه‌ای گیلان شرکت آب منطقه‌ای گیلان در اطلاعیه‌ای از صاحبان شرکت‌های فعال در بستر رودخانه سفیدرود خواست ادوات و تجهیزات خود را از این رودخانه خارج کنند. شرکت آب منطقه‌ای گیلان: به گزارش خبری تحلیلی درفک خبر؛ به دلیل تامین حق آبه زیست محیطی و فصل تخم ریزی ماهیان خاویاری، رهاسازی آب […]

اطلاعیه شرکت آب منطقه‌ای گیلان

شرکت آب منطقه‌ای گیلان در اطلاعیه‌ای از صاحبان شرکت‌های فعال در بستر رودخانه سفیدرود خواست ادوات و تجهیزات خود را از این رودخانه خارج کنند.

شرکت آب منطقه‌ای گیلان:

به گزارش خبری تحلیلی درفک خبر؛ به دلیل تامین حق آبه زیست محیطی و فصل تخم ریزی ماهیان خاویاری، رهاسازی آب سد سفیدرود از 26 اسفند با دبی حداقل ۳۰ متر مکعب در ثانیه آغاز و متناسب با وضعیت نیاز آبی افزایش می‌یابد، برای جلوگیری از بروز هرگونه خسارات جانی و مالی، به همه شرکت‌های فعال در بستر رودخانه سفیدرود هشدار داده می‌شود تا ادوات و تجهیزات خود را از این رودخانه خارج کنند.

شرکت آب منطقه‌ای گیلان از شهروندان و مسافران هم خواست با توجه به فرا رسیدن فصل کشاورزی و لزوم افزایش تدریجی دبی آب رودخانه‌ها و کانال‌های آبیاری برای پیشگیری از بروز حوادث ناگوار از ورود به بستر و حریم رودخانه‌ها و کانال‌ها خودداری کنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار