فرمانده انتظامي رودبار خبر داد:

رودبار کاشف مجرمین/ کشف 4 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش در رودبار

مجید رضایی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 12 مارس 2019 | 04:40 ق.ظ
رودبار کاشف مجرمین/ کشف 4 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش در رودبار كشف 4 كيلوگرم موادمخدر از نوع حشيش در رودبار فرمانده انتظامي رودبار از كشف 4 كيلوگرم موادمخدر از نوع حشيش در اين شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ ” حميدرضا فيضي ” با اعلام اين خبر گفت: ماموران انتظامي ايست و بازرسي رودبار حين كنترل خودروهاي عبوري در محور مواصلاتی […]

كشف 4 كيلوگرم موادمخدر از نوع حشيش در رودبار

فرمانده انتظامي رودبار از كشف 4 كيلوگرم موادمخدر از نوع حشيش در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ ” حميدرضا فيضي ” با اعلام اين خبر گفت: ماموران انتظامي ايست و بازرسي رودبار حين كنترل خودروهاي عبوري در محور مواصلاتی به يك دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک شده و براي بررسي بيشتر آن را صادر کردند.
اين مقام انتظامي بیان داشت: ماموران پلیس در بازرسي از اين خودرو، درون يك ساك مسافرتي 4 كيلوگرم موادمخدر از نوع حشيش كشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان رودبار در پایان با اشاره به اینکه در این راستا متهم 25 ساله که یکی از مسافران این اتوبوس بود دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله به پلیس 110 اطلاع دهند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار