مصاحبه کامل سرمربیان سپیدرود و سایپا در نشست خبری بعد بازی

M.R.M
تاریخ انتشار: جمعه 23 فوریه 2018 | 14:16 ب.ظ
مصاحبه کامل سرمربیان سپیدرود و سایپا در نشست خبری بعد بازی به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از دیار میرزا؛علی دایی در کنفرانس خبری پس از بازی با سپیدرود ضمن تبریک برد سپیدرود رشت به مردم گیلان گفت: در نیمه اول حق ما شکست با یک گل نبود اما در نیمه دوم شانس آوردیم گل‌های بیشتری نخوردیم. وی افزود: امروز روز بد بازی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از دیار میرزا؛علی دایی در کنفرانس خبری پس از بازی با سپیدرود ضمن تبریک برد سپیدرود رشت به مردم گیلان گفت: در نیمه اول حق ما شکست با یک گل نبود اما در نیمه دوم شانس آوردیم گل‌های بیشتری نخوردیم.

وی افزود: امروز روز بد بازی تیم ما بود و نمایش خوبی از خود نمایش ندادیم.

دایی با اشاره به اینکه گل‌ اول به صورت غافلگیرانه وارد دروازه ما شد، گفت: نیمه اول موقعیت هایی خوبی داشتیم و تیم ما به انگیزه سپیدرود باختیم.

وی ادامه داد: بازیکنان سپیدرود با جان و دل خود بازی کردند اما بازیکنان ما انگیزه کافی را نداشتند‌.

سرمربی سایپا با بیان اینکه بعد از بازی با ذوب آهن اتفاقاتی افتاد که بازیکنان ما تمرکز لازم را نداشته باشند، اظهار داشت: در تیم ما مشکلات مالی وجود دارد به همین علت انگیزه لازم را نداشتیم البته نباید از بازی خوب سپیدرود بگذریم زیرا سپیدرود بسیار خوب بازی کرد.

دایی در خصوص اینکه آیا از دست دادن عباس‌زاده به ضرر این تیم‌ بوده است یا نه، گفت: دل آقای عباس‌زاده با ما نبود البته ما آقای رمضانی را به تیم آوردیم و مشکلی از این بابت نداریم.

سرمربی سایپا با بیان اینکه من مشکلی با آقای کریمی نداشتم، گفت: شما یک کلمه نشنیدید که بنده ضد آقای کریمی صحبت کرده باشم و علی همبازی من هست و برایش آرزوی موفقیت میکنم.

وی در خصوص جو ورزشگاه سردار جنگل نیز گفت: هواداران سپیدرود امتیاز این تیم هستند و مردم رشت نسبت به بنده همیشه لطف داشتند.

گفتنی است سپیدرود رشت موفق شد با گل های توحید غلامی و میثم تهی دست با نتیجه دو بر صفر سایپا را شکست دهد.

نشریه الکترونیکی درفک خبر گزارش می دهد

علیرضا امامی فر مربی سپیدرود رشت در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل سایپا ضمن تسلیت حادثه هوایی، گفت: امروز شاهد یکی از بازی‌های خوب تیم سپیدرود بودیم.

وی با اشاره به تشویق علی دایی توسط هواداران سپیدرود، اظهار کرد: مردم رشت فرهنگ بالای خود را به نمایش گذاشتند.

امامی‌فر با اشاره به اینکه نیاز مبرم داشتیم که این بازی را ببریم، گفت: کلیه عوامل برای سربلندی باشگاه سپیدرود و هواداران تلاش می‌کنند.

مربی باشگاه سپیدرود افزود: متاسفم قوانین ما به گونه‌ای است که اسطوره فوتبال ایران نمی‎تواند پس از بازی مصاحبه کند.

امامی‌فر با بیان اینکه دانش آقای کریمی برپایه اصول فوتبال حرفه‌ای و مالکیت توپ است، گفت: نوع تفکر آقای کریمی جدید است و در بین دونیمه به بازیکنان گفت که حق ندارید خودتان را روی زمین بیاندازید.

وی با بیان اینکه بخاطر نوع فوتبال ما مربیان بسیاری از تیم‌ها نتیجه‌گرا هستند، اظهار داشت: ما این ریسک را پذیرفتیم که بازی زیبایی از خود ارائه دهیم.

امامی‌فر گفت: شرایط تیم ما خاص است و همگی در حال تلاشیم که سهیمه سپیدرود در لیگ حفظ شود و سعی می‌کنیم از لحاظ روحی و روانی بازیکنان را در سطح آمادگی قرار دهیم.

وی افزود: بازیکنان ما تمام تلاش خود را می‌کنند که سپیدرود موفق شود و تیم ما از لحاظ فنی رشد قابل توجهی کرده است.

مربی سپیدرود رشت اظهار کرد: بر روی شوت بازیکنان بسیار تمرین کردیم و دیدید که نتایج این تمرینات در این بازی مشاهده شد.

گفتنی است سپیدرود رشت موفق شد با گل های توحید غلامی و میثم تهی دست با نتیجه دو بر صفر سایپا را شکست دهد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار