هفتمین طرح المپیاد آماده طرح دادرس مسابقات شهرستانی در سالن ورزشی جهان پهلوان تختی شهرستان رودبار برگزار شد:

این طرح بین ۹ تیم دانش آموزی دختر از ۹ مدرسه با حضور ۵ داور انجام شد/ اگر خوب یاد بگیرید می توانید در بحرانها هم به خود و هم به اطرافیان خود کمک کنید.

احمدی خولکی
تاریخ انتشار: دوشنبه 4 مارس 2019 | 18:20 ب.ظ
این طرح بین ۹ تیم دانش آموزی دختر از ۹ مدرسه با حضور ۵ داور انجام شد/ اگر خوب یاد بگیرید می توانید در بحرانها هم به خود و هم به اطرافیان خود کمک کنید. ‍ برگزاری هفتمین طرح المپیاد آماده طرح دادرس مسابقات شهرستانی در سالن ورزشی جهان پهلوان تختی شهرستان رودبار به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ هفتمین دوره طرح المپیاد دادرس با حضور احدی رئیس هلال احمر رودبار،عطایی رئیس آموزش وپرورش ،مزید آبادی سرداور المپیاد کشوری،سرکارخانم زمانی رئیس اداره دانش آموزی استان گیلان در سالن جهان […]

‍ برگزاری هفتمین طرح المپیاد آماده طرح دادرس مسابقات شهرستانی در سالن ورزشی جهان پهلوان تختی شهرستان رودبار

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ هفتمین دوره طرح المپیاد دادرس با حضور احدی رئیس هلال احمر رودبار،عطایی رئیس آموزش وپرورش ،مزید آبادی سرداور المپیاد کشوری،سرکارخانم زمانی رئیس اداره دانش آموزی استان گیلان در سالن جهان پهلوان تختی رودبار برگزارشد.

مهدی احدی رئیس هلال احمر شهرستان رودبار با بیان اینکه طرح ملی المپیاد آماده با همکاری و مشارکت وزارت آموزش وپرورش اجرا می شود،گفت :منظور از طرح ملی دادرس (دانش آموز آماده در روزهای سخت )و تربیت آنها در شرایط سخت و افزایش سطح ایمنی ،کاهش خطر پذیری مدارس با تکیه بر تربیت تیم های دانش آموزی آماده برای مقابله با حوادث ازجمله اهداف است.
وی افزود: توسعه و ترویج ظرفیتهای خود امدادی درمیان دانش آموزان و ساماندهی تیم های اولیه مدیریت بحران مبتنی بر دانش آموزان آموزش دیده ،توانمندوبرخوردار از مهارت گروهی در سطح استان اجرا می شود.

رییس هلال احمر شهرستان رودبار با اشاره به مراحل برگزاری این طرح بیان داشت:این طرح در پنج آیتم عملی (پناهگیری و خروج ایمنی،ارزیابی مصدوم،حمل مصدوم انفرادی ،گروهی،علائم حیاتی cpr ،آزمون کتبی ،وآیتم های تئوری (اطفاء حریق ،پانسمان وبانداژ،خونریزی هاواسکان اضطراری) در بین ۹تیم دانش آموزی دختر از۹ مدرسه با حضور ۵داورانجام شد وازبین تیم هایی که باهم به رقابت پرداختند تیم منتخب به مسابقات استانی راه پیدا خواهد کرد.

عطایی رئیس آموزش وپرورش شهرستان رودبارنیز اهمیت به امر آموزش و آمادگی دانش آموزان در شرایط سخت را مورد اهمیت دانست و گفت:آموزش ،آگاهی و آمادگی برای مقابله با حوادث درکنار درس می تواند تاثیر زیادی در زندگی شخصی دانش آموزان داشته باشد.واگر خوب یادبگیرند می توانند دربحرانها هم به خود وهم به اطرافیان خود کمک کنند.

وی افزود: شهرستان رودبار این آمادگی را دارد تا مسابقات کشوری طرح ملی المپیاد آماده را دراین شهرستان برگزار کند‌.

همچنین زمانی رئیس اداره دانش آموزی استان گیلان شور و اشتیاق دانش آموزان برای شرکت در المپیاد را خوب ارزیابی کردوگفت:طرح دادرس برای هفتمین سال است که برای دانش آموزان مقطع متوسطه اول (پایه هشتم )برگزار می شود که توانستیم امسال ۳۴۴ کانون دانش آموزی درمدارس متوسطه تشکیل دهیم و ازبین اینها ۳۰۱ مدرسه مجری طرح دادرس بودندکه توسط مربیان به مدت ۱۶ ساعت آموزشهای لازم را کسب کردند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار