دکتر جمالی در برنامه خانه ملت اظهار کرد؛

اختصاص 20 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت سد دیورش در سال ۹۸ /بهره برداری عوارضی لوشان نیمه اول ۹۸

M.R.M
تاریخ انتشار: چهارشنبه 27 فوریه 2019 | 19:08 ب.ظ
اختصاص 20 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت سد دیورش در سال ۹۸ /بهره برداری عوارضی لوشان نیمه اول ۹۸ به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ؛ منوچهر جمالی سوسفی  در برنامه خانه ملت شبکه باران که با اجرای منحصر بفرد صادقی روی آنتن رفت ،اظهار کرد: در همه سنوات گذشته هیچ اعتباری برای رفع مشکل فاضلاب شهرهای شهرستان رودبار در نظر گرفته نشده بود . با پیگیری های مستمر امسال توانستیم  دو شهر […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ؛ منوچهر جمالی سوسفی  در برنامه خانه ملت شبکه باران که با اجرای منحصر بفرد صادقی روی آنتن رفت ،اظهار کرد:
در همه سنوات گذشته هیچ اعتباری برای رفع مشکل فاضلاب شهرهای شهرستان رودبار در نظر گرفته نشده بود . با پیگیری های مستمر امسال توانستیم  دو شهر رودبار ومنجیل در دستور کار قرار دهیم.

دکتر جمالی در پاسخ به سوال مجری برنامه خانه ملت در خصوص ایستگاهای راه آهن گفت:
ایستگاه منجیل وتوقفگاه رودبار در گذشته مصوب نشده بود وبنده در همین دوره پیگیری کردم مصوب و اجرایی خواهد شد

وی ادامه داد:

هم اکنون ایستگاه منجیل همزمان برخی ایستگاههای دیگر در استان وشهرستان به پیمانکار واگذار شده وانشاالله مردم خوب این شهرها هم از این امکان برخوردار میشوند .

دکتر جمالی در پاسخ به سوال جابجایی عوارضی و ایست بازرسی ابراز کرد :
برای انتقال ایست وبازرسی وعوارضی به ابتدای استان پیگیری جدی انجام دادیم واکنون کار ایست وبازرسی در حال انجام ومتعاقب آن کار عوارضی انجام وانتقال هر دو مورد انجام خواهد شد .
ضمنا از این تریبون  از حمایت های مردمی ،ائمه محترم جمعه، نماینده ولی فقیه و علی الخصوص جناب آقای دکتر سالاری استاندار جوان گیلان  تشکر و قدردانی مینمایم .

دکتر جمالی در پاسخ به مجری برنامه خانه ملت در خصوص سد دیورش تصریح کرد:

سد دیورش هم همانند عوارضی ، ادامه کار استادیوم ورزشی رستم آباد واستخر شنای رودبار وعبور آزادراه ، ۱۰ در صد منطقه حفاظت شده محیط زیست ومواردی دیگر سالهای زیادی قبل ازدوره بنده مورد مطالبه مردم بود .
برای سد دیورش پیگیری های مستمر و لازم  را از سال ۹۶ برای ساخت مخزن آن آغاز کردیم و در حال حاضر حدود یک سوم پیشرفت فیزیکی دارد .

جمالی ادامه داد:

اعتبار ساخت سد از محل جدول ۲۰ استانی می باشند و برای سال ۹۸ نیز درخواست اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار کرده ام و بزودی این اعتبار تخصیص خواهد یافت ضمنا با اقای دکتر نوبخت ودکتر سالاری برای تامین اعتبار بیشتر از هر محل ممکن نیز صحبت کردم  و امیدها برای دریافت اعتبار بیشتر دور از ذهن نیست

نماینده مردم شریف شهرستان رودبار از همراهی این روزه های شرایط سخت اقتصادی با دولت و مجلس قدردانی کرد و خلاصه مهمترین کارهای در حال اجرا سال ۹۷و۹۸ را اینگونه تشریح کرد:

سد دیورش با هدف آبگیری در سال ۹۸ پیگیری خواهد شد
استادیوم شهر رستم آباد فاز اولش در سال ۹۸ قابل بهره برداری خواهد بود .
ایست وبازرسی در پایان سال ۹۷ قابل بهره برداری است .

عوارضی  در نیمه اول سال ۹۸ به احتمال زیاد  به بهره برداری می رسد

همین الان کار آبرسانی برای ایست وبازرسی وعوارضی در حال انجام است ودر هفته آینده به اتمام میرسد .
آزادسازی ۱۰ درصد منطقه حفاطت شده  با دریافت مصوبه شورای عالی محیط زیست کشور به ریاست رییس جمهور در ابتدای ۹۷ انجام شد .
ساخت ایستگاه منجیل  در ابتدای سال ۹۸ شروع به کار خواهد شد. توقفگاه رودبار نیز  در حال احداث و انجام  می باشد

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار