مدیر بعدی را پست کنید

اداره کلی که سه ماه است نه مدیرکل دارد و نه سرپرست

M.R.M
تاریخ انتشار: دوشنبه 29 اکتبر 2018 | 13:55 ب.ظ
اداره کلی که سه ماه است نه مدیرکل دارد و نه سرپرست درفک خبر اواسط مرداد سال جاری بود که رسانه‌ها خبر از انتصاب ابوالفضل باقری منش مدیرکل پست استان گیلان به‌عنوان مدیرکل پست در استان قم دادند و بر اساس آنچه در پرتال اداره کل پست استان قم نیز آمده است این خبر صحت داشته و اکنون نیز باقری منش در سمت خود مشغول به فعالیت […]

درفک خبر

اواسط مرداد سال جاری بود که رسانه‌ها خبر از انتصاب ابوالفضل باقری منش مدیرکل پست استان گیلان به‌عنوان مدیرکل پست در استان قم دادند و بر اساس آنچه در پرتال اداره کل پست استان قم نیز آمده است این خبر صحت داشته و اکنون نیز باقری منش در سمت خود مشغول به فعالیت است.

حال اما با گذشت حدود ۳ ماه از انتصاب باقری منش در سمت مدیرکلی پست استان قم، این اداره کل در گیلان نه‌تنها مدیرکل ندارد بلکه سرپرستی نیز برای آن تائید نشده و نام باقری منش در پرتال اداره کل پست گیلان همچنان به‌عنوان مدیرکل ثبت‌شده است.

این اتفاق شاید اگر در هر استان دیگر رخ می‌داد عجیب به نظر می‌رسید اما در استانی که فرماندار مرکز استان همزمان سرپرستی فرمانداری یک شهرستان دیگر را نیز حدود یک ماه است بر عهده دارد نمی‌توان سطح توقعات خود را بالا برد!

امید است پس از گذشت حدود سه ماه از بلاتکلیفی عجیب این اداره کل خدمت رسان، حداقل یک نفر برای امضا کردن و رتق‌وفتق امور جاری اداره کل به‌عنوان سرپرست منصوب شود. سپیدخبر

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار