جاری شدن حیات از دیار باقی؛

با کمک مالی خانواده، خیّر فقید رودباری، به ۳ روستای خاصکول، پره رافندسرا آبرسانی شد

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: یکشنبه 30 جولای 2023 | 10:57 ق.ظ
با کمک مالی خانواده، خیّر فقید رودباری، به ۳ روستای خاصکول، پره رافندسرا آبرسانی شد با کمک مالی خانواده، خیّر فقید رودباری، به ۳ روستای شهرستان رودبار آبرسانی شد.   به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ با اقدام خیرخواهانه خانواده زنده یاد نعمت الله دلاوری، به روستا‌های خاصکول، پره، لافندسرای رودبار آبرسانی شد.   دهیار روستای خاصکول گفت: خانواده زنده یاد نعمت الله دلاوری، یک میلیارد تومان از دارایی‌های […]

با کمک مالی خانواده، خیّر فقید رودباری، به ۳ روستای شهرستان رودبار آبرسانی شد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ با اقدام خیرخواهانه خانواده زنده یاد نعمت الله دلاوری، به روستا‌های خاصکول، پره، لافندسرای رودبار آبرسانی شد.

 

دهیار روستای خاصکول گفت: خانواده زنده یاد نعمت الله دلاوری، یک میلیارد تومان از دارایی‌های وی را برای ساخت منبع ذخیره آب آشامیدنی اختصاص دادند تا بخشی از مشکلات آب رسانی در مناطق رفع شود.

 

سید رضا میرپور با بیان اینکه این منبع ذخیره آب آشامیدنی ۳۰۰ هزار لیتر ظرفیت دارد افزود: این مخزن در مدت ۲ ماه ساخته شده و با بهره برداری از آن بیش از ۴۰۰ خانوار این مناطق روستایی از مزایای آب آشامیدنی بهره‌مند شدند.

 

کمک به ساخت مسجد صاحب الزمان (ع) و بقعه روستای خاصکول، مشارکت در طرح برق رسانی به مدرسه و منازل مسکونی این روستا، و تقبل ۵۰ درصد از هزینه‌های ساخت منبع آب آشامیدنی روستای لافندسرا، از دیگر خدمات شادروان نعمت الله دلاوری در زمان حیاتش بود.

 

خاصکول، پره و لافندسر از روستا‌های توابع رحمت آباد و بلوکات رودبار هستند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار