معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از ۸ کیلومتر باقیمانده آزادراه رشت – قزوین در محدوده رودبار گفت:

تکمیل ۸ کیلومتر باقیمانده آزادراه رشت – قزوین به 600 میلیارد تومان اعتبار نیاز است

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: شنبه 1 جولای 2023 | 14:08 ب.ظ
تکمیل ۸ کیلومتر باقیمانده آزادراه رشت – قزوین به 600 میلیارد تومان اعتبار نیاز است معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: آزاد راه رشت ـ قزوین ۸۵ درصد پیشرفت کار دارد و تلاش می‌کنیم تا پایان امسال باقیمانده آن به زیر بار ترافیک برود.   به گزارش درفک خبر خیرالله خادمی در بازدید از ۸ کیلومتر باقیمانده آزادراه رشت – قزوین در محدوده رودبار، از پیشرفت ۸۵ درصدی این طرح […]

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: آزاد راه رشت ـ قزوین ۸۵ درصد پیشرفت کار دارد و تلاش می‌کنیم تا پایان امسال باقیمانده آن به زیر بار ترافیک برود.

 

به گزارش درفک خبر خیرالله خادمی در بازدید از ۸ کیلومتر باقیمانده آزادراه رشت – قزوین در محدوده رودبار، از پیشرفت ۸۵ درصدی این طرح خبر داد و گفت: برای تکمیل این طرح به ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: تلاش می‌کنیم با این اعتبار حداکثر تا پایان امسال این طرح را تکمیل کرده و این ۸ کیلومتر را به زیر بار ترافیک ببریم.

 

معاون فنی، امور زیربنایی و تولیدی سازمان برنامه‌وبودجه کشور هم که در این بازدید خیرالله خادمی را همراهی می‌کرد گفت: ازنظر سازمان برنامه‌وبودجه تکمیل ۸ کیلومتر باقیمانده آزادراه رشت – قزوین عقب‌ماندگی ندارد و جلوتر از تعهدش انجام‌شده است.

 

حمید امانی همدانی با اشاره به اینکه برآورد کل این طرح ۲ هزار میلیارد تومان است گفت: انتظار داریم پیمانکار این طرح بر اساس برنامه زمان‌بندی‌شده این طرح را تکمیل کند، چون هیچ معوقه‌ای به پیمانکار نداریم.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار