در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان رودبار عنوان شد:

بحث ورزش، در کنترل چاقی دانش آموزان، مورد توجه جدی قرار گیرد

مجید رضایی
تاریخ انتشار: دوشنبه 4 ژانویه 2021 | 12:35 ب.ظ
بحث ورزش، در کنترل چاقی دانش آموزان، مورد توجه جدی قرار گیرد جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان در دفتر فرمانداری شهرستان رودبار برگزار گردید. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ در ابتدای جلسه باقری اسکلکی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار ضمن ارائه گزارش از اجرای مصوبات جلسه ی گذشته به ارائه دستور کار جلسه پرداخت. وی با اشاره به وضعیت موجود گفت: شبکه […]

جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان در دفتر فرمانداری شهرستان رودبار برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ در ابتدای جلسه باقری اسکلکی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار ضمن ارائه گزارش از اجرای مصوبات جلسه ی گذشته به ارائه دستور کار جلسه پرداخت.
وی با اشاره به وضعیت موجود گفت: شبکه شاد پل ارتباطی خوبی بین معلمان و دانش آموزان ایجاد نموده است و با تکمیل شدن قابلیت های آن شاهد فعالیت بیشتر معلمان و دانش آموزان در این شبکه هستیم.
دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان افزود: در آموزش مجازی همچون آموزش حضوری نقش اولیاء بسیار چشم گیر و با اهمیت شده است بنابراین برای دستیابی به اهداف تعلیم و تربیت همچنان نیاز به همراهی اولیاء عزیز داریم که خوشبختانه تاکنون با صبوری ای که به خرج داده اند یارگیران خوبی برای دستگاه تعلیم و تربیت در شهرستان بوده اند.
فرماندار شهرستان رودبار نیز در این جلسه با اشاره به مبحث کنترل چاقی دانش آموزان در استان گیلان گفت: نیاز است تا بحث ورزش و تربیت بدنی جهت کنترل چاقی دانش آموزان بیش از پیش مورد توجه جدی قرار گیرد.
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان رودبار در ادامه ضمن بررسی روند تکمیل پروژه های نیمه اتمام آموزش و پرورش دستورات لازم در خصوص پیگیری امور مرتبط را صادر نمود.
سلامتی و بهداشت دانش آموزان، آسیب های اجتماعی، رفع موانع بی سوادی و میزان دسترسی دانش آموزان به اینترنت و آموزش مجازی از دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح و بررسی گردید.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار