استاندار گیلان خبر داد:

در بیمارستان های شهرستان رودبار هیچ بیمار کرونایی بستری نیست

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: شنبه 16 می 2020 | 12:32 ب.ظ
در بیمارستان های شهرستان رودبار هیچ بیمار کرونایی بستری نیست به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ استاندار گیلان امروز در نشست مقابله با کرونا گفت : برنامه های های مربوط به روز جهانی قدس در شهرستان های سفید در کنار نماز جمعه  و بصورت قرائت قطعنامه و دادن شعارهای ضد استکباری برگزار می شود. ارسلان زارع افزود : برنامه های های روز جهانی قدس […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ استاندار گیلان امروز در نشست مقابله با کرونا گفت : برنامه های های مربوط به روز جهانی قدس در شهرستان های سفید در کنار نماز جمعه  و بصورت قرائت قطعنامه و دادن شعارهای ضد استکباری برگزار می شود.
ارسلان زارع افزود : برنامه های های روز جهانی قدس بیشتر در فضای مجازی و بصورت نمادین برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه نماز عید فطر امسال  در مصلا ها اقامه نمی شود خاطر نشان کرد: نماز عید فطر امسال در همه شهرستان ها اقامه می شود با این تفاوت که برای کاهش تجمع و با رعایت فاصله اجتماعی و موازین بهداشتی در مکان های روباز در مساجد متعدد برگزار خواهد شد.
استاندار گیلان در ادامه از صدا و سیمای مرکز گیلان به دلیل پوشش مناسب مراسم شب های قدر تشکر کرد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان هم گفت:در زمان کنونی۲۳۳بیمار با علائم بیماری حاد تنفسی در بیمارستان های گیلان بستری هستند و روزانه هم علائم ۳۰ بیمار مثبت اعلام می شود.
ارسلان سالاری افزود : در 3 شهرستان ماسال ، رودبار و سیاهکل بیمار کرونایی بستری شده نداریم.

منوچهر جمالی نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی هم با بیان اینکه اگر فاصله گذاری اجتماعی و موازین بهداشتی رعایت نشود دوباره شیوع بیماری کرونا اوج می گیرد افزود : در برنامه ریزها باید سلامت مردم در الویت باشد

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار