عاملین سنگ پرانی در شهرستان رودبار دستگیر شدند.

تاریخ انتشار: سه‌شنبه 24 مارس 2020 | 07:14 ق.ظ
عاملین سنگ پرانی در شهرستان رودبار دستگیر شدند. درفک خبر/فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از دستگیری 3 نفر سنگ پرانی در محور آزاد راه لوشان _منجیل که قصد تخریب خودرو های عبوری با هدف خفتگیری را داشتند خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ حمیدرضا فیضی با اعلام این خبر گفت: از شب گذشته موضوع سنگ پرانی در محور آزاد راه […]

درفک خبر/فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از دستگیری 3 نفر سنگ پرانی در محور آزاد راه لوشان _منجیل که قصد تخریب خودرو های عبوری با هدف خفتگیری را داشتند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ حمیدرضا فیضی با اعلام این خبر گفت: از شب گذشته موضوع سنگ پرانی در محور آزاد راه لوشان _منجیل (جنوب به شمال) از طریق رانندگان خودروهای عبوری به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام و همچنین تعدادی با مراجعه حضوری به یگان های انتظامی موضوع فوق را عنوان داشته ،گویا سنگ پرانی با هدف خفتگیری رانندگان و مسافرین بوده ؛ و این اقدام شرورانه باعث تخریب خودرو های تعدادی از شهروندان و مسافرین شده وضمن ایجاد رعب و وحشت ؛نارضایتی آنان را فراهم نموده بو.

لذا از همان لحظه اولیه کسب خبر، موضوع با حساسیت ویژه ای در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت و بلافاصله با تشکیل اکیپ هایی از پلیس های تخصصی( پلیس اطلاعات و آگاهی) و کلانتری ۱۴ لوشان و همچنین فعال نمودن منابع و مخبرین موثق در همان منطقه نسبت به پیگیری این مهم پرداخته و سرانجام با تلاش های شبانه روزی عوامل این انتظامی و انجام کارهای اطلاعاتی 3/سه نفر از سنگ پرانان که بومی شهر لوشان بودند شناسایی وبا هماهنگی مقامات محترم قضایی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی در مخفیگاه شان دستگیر وبا تشکیل پرونده قضایی روانه دادسرای رودبار گردیدند.
این مقام انتظامی با بیان این خبر افزود: در این راستا متهمین ۱۶_۱۹ و۲۱ ساله به جرم خود اقرار وجهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان رودبار پایان خاطرنشان کرد ماموران انتظامی با مخلان نظم و امنیت در جامعه و کسانی که به هر نحوی بخواهند امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیندازند برخورد قانونی خواهد کرد و همچنین از شهروندان خواست،در صورت برخورد با هر گونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار