🗣قدرتی رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان رودبار در نشست خبری با اصحاب رسانه گزارش عملکرد سال ۹۶را ارائه کرد: 🔺معابر و کوچه های ۸روستا با اعتباری بالغ بر ۲میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان آسفالت شده است 🔺۶هزارو ۱۶۳ پروژه با اعتبار بیش از ۸۰ میلیارد تومان اجرایی شد

علیرضا رحمانی پور
تاریخ انتشار: چهارشنبه 18 آوریل 2018 | 19:53 ب.ظ
🗣قدرتی  رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان رودبار  در نشست خبری با اصحاب رسانه گزارش عملکرد سال ۹۶را ارائه کرد:  🔺معابر و کوچه های ۸روستا با اعتباری بالغ بر ۲میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان آسفالت شده است  🔺۶هزارو ۱۶۳ پروژه  با اعتبار بیش از ۸۰ میلیارد تومان اجرایی شد اختصاصی نشریه الکترونیکی درفک خبر؛ نشست خبری رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان رودبار با اصحاب رسانه اوسط قدرتی، به مناسبت فرا رسیدن دهه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی وحساب 100 امام در جمع خبرنگاران گفت: ✅در فروردین ماه سال 58 به فرمان امام خمینی نهاد بنیاد مسکن و حساب100 امام برای حمایت از محرومین ومستعضفین مخصوصا […]

اختصاصی نشریه الکترونیکی درفک خبر؛

نشست خبری رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان رودبار با اصحاب رسانه

اوسط قدرتی، به مناسبت فرا رسیدن دهه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی وحساب 100 امام در جمع خبرنگاران گفت:
✅در فروردین ماه سال 58 به فرمان امام خمینی نهاد بنیاد مسکن و حساب100 امام برای حمایت از محرومین ومستعضفین مخصوصا قشر روستایی تشکیل شد.

✅درسال 96 با تلاش وهمکاری نماینده وفرماندار شهرستان اداره بنیاد مسکن توانست معابر وکوچه های8 روستا در سطح شهرستان را با اعتباری بالغ بر2میلیارد و200 میلیون تومان اسفالت کند.
✅اداره بنیاد مسکن شهرستان در سال قبل555پرونده جهت صدور سند روستایی به اداره ثبت واسناد فرستاد، که از این رقم حدود164 جلد سند مالکیت صدور وتحویل خانوارهای روستایی قرار گرفت.
✅ما در سال جدید در راستای اجرای طرح هادی روستایی در سطح شهرستان 29 روستا را در شهرستان مورد بازنگری مجدد طرح هادی انجام خواهیم داد.
✅بنیاد مسکن استان گیلان در سطح استان در سال 96 شش هزار و163 پروژه اجرایی داشته است که از این رقم445 پروژه در قالب واحدهای مسکونی و8 پروژه اسفالت معابروکوچه های روستایی با اعتبار بالغ بر80میلیار ریال در سطح شهرستان اجرا شده است.
✅در راستای پروژه بوم گردی وگردشگری تا کنون از سوی بخشداریهای شهرستان رودبار226 پرونده رسیده که افراد جهت اشتغالزایی ثبت نام کرده اند که در این زمینه پس از بازنگری وبررسی پرونده ها وهمچنین رفع محدویت ها افراد معرفی به دریافت تسهیلات می گردند.
✅بحث چشم انداز اداره بنیاد مسکن شهرستان رودبار حتما به نفع مردم خواهد بود چرا که پیش بینی می شود100الی150 نفر در پروژه خوب در جهت اشتغالزایی روستایی درجذب توریست پذیری در سطح شهرستان داشته باشیم که تا سال اینده ما در جذب توریست 2برابر پیشرفت خواهیم داشت.

✍علیرضا رحمانی پور
@dorfakkabar

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار