فرمانده نیروی انتظامی رودبار خبر داد:

دستگيري سارقان احشام در رودبار

مجیدرضائی
تاریخ انتشار: دوشنبه 28 اکتبر 2019 | 19:09 ب.ظ
دستگيري سارقان احشام در رودبار فرمانده انتظامي رودبار از دستگيري دو سارق احشام با سرقت 23 رأس گوسفند در اين شهرستان خبر داد. درفک خبر/ سرهنگ “حميدرضا فيضي” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت: در پي دریافت خبر سرقت تعدادي از گوسفندان يكي از دامداراي‌هاي لوشان، بررسي موضوع در دستور كار پليس […]

فرمانده انتظامي رودبار از دستگيري دو سارق احشام با سرقت 23 رأس گوسفند در اين شهرستان خبر داد.
درفک خبر/ سرهنگ “حميدرضا فيضي” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت: در پي دریافت خبر سرقت تعدادي از گوسفندان يكي از دامداراي‌هاي لوشان، بررسي موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: ماموران پليس آگاهي با انجام تحقيقات و بدست آمدن سرنخ‌ها متوجه شدن يكي از سارقان پس از جلب اعتماد دامداران و معرفي همدستش به عنوان چوپان قابل اعتماد پس از مشغول به كار شدن با همكاري وي اقدام به سرقت مي‌كنند.
وي با بيان اينكه سارقان غير بومي بودند افزود: پس از هماهنگي با مقام قضائي متهمان 25 و 42 ساله دستگير شدند.
سرهنگ فيضي تصريح كرد: متهمان در بررسي فني پليس به سرقت 23 رأس گوسفند از دامداري مورد نظر در شهرستان رودبار اعتراف كردند و با تشكيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان رودبار در پايان به دامداران توصيه كرد، در محل نگهداري احشام از تجهيزات بازدارنده مانند دوربين مداربسته، سيم‌خاردار و حصار مناسب استفاده كرده و از افشاي اطلاعات محل دامداري و اعتماد به افراد غريبه خودداري كنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار